23. september 2010

Libertygave, børnetøj og Berlin here I come!

Det blev vist en lang overskrift...
Men det korte af det lange er, at jeg om nogle timer drager mod Berlin med hele familien for at heppe på min bror, der søndag skal løbe maraton. Jeg glæder mig!
Min søde veninde Lise har haft fødselsdag, og heldigvis for mig elsker hun hjemmelavede gaver, så det fik hun:) En kosmetikpung og en nøglesnor i Liberty blev det til.



To par bukser og tre små huer foret med fleece er det også blevet til.
Nu er jeg klar til at indtage Berlin!

17 kommentarer:

  1. Ej, nogle flotte ting.
    Jeg er især helt ekset med pungen og nøglesnoren. Er det fri fantasi eller syr du efter et mønster, som vi andre kan komme i nærheden af? ;)

    SvarSlet
  2. hej anne
    sikke nogle fine ting. du har da virkelig haft travlt.

    SvarSlet
  3. HVor er den flot stjernen.
    God tur.

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækkert, jeg er helt vild med den pung.
    Tak for hjælpen, og god tur. Berlin er fantastisk.

    SvarSlet
  5. Åh, sådan nogle lækre sager!

    Rigtig god tur til Berlin:)

    SvarSlet
  6. Så fine sager du har fået fra hånden. Dejligt med hjemmegjorte gaver!

    Go tur til Berlin

    SvarSlet
  7. Rigtig fine ting. Jeg er vild med pungen og overalls'ne :)

    SvarSlet
  8. Hej piger
    Malene, pungen og nøglesnoren er syet uden mønster, så det er bare ud af hovedet.
    Og nu må jeg hellere komme afsted:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Hej Anne
    SIkke nogle lækre ting, håber du får en dejlig tur og at forkølelsen er forduftet...jeg har fået den i stedet incl. hold i ryg/nakke..gad vide om man kan blive smittet over mailkorrespondence??
    KH Mia

    SvarSlet
  10. Oi, så mange flotte ting du har laget. Den pungen var virkelig lekker! God tur!

    SvarSlet
  11. Aij, nogle fine sager du har lavet!

    NYD Berlin:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  12. Fiiine ting!
    God tur...
    //Frederikke

    SvarSlet
  13. FLOTTE saker du syr!Du syr som en proff altså:)
    Elsker de kreative detaljene!
    God tur til Berlin:)

    SvarSlet
  14. GOD TUR.. Og lækre sager. Især pungen. mm.. Jeg indtager i øvrigt din by næste weekend. Ih hvor jeg også glæder mig!

    SvarSlet
  15. Super flotte ting....er vild med de små huer - det er da E.G. modellen er det ikke?? Jeg er nemlig også i fuld sving med at producere E.G. huer til lillebror og til et par barsels gaver...:-)
    Håber I får en skøn tur:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  16. Håber I får en rigtig god tur! Glæder mig til at høre om den, når du er hjemvendt igen med gode oplevelser (og måske ting) i bagagen:)
    Kh. Malene
    Ps. Er som altid helt vild med de ting du har syet

    SvarSlet