12. september 2010

Landkrabbe

Efter 6 timer på havet er jeg ikke i tvivl om (det var jeg vist heller ikke før...), at jeg er en landkrabbe! Nu viste vejret sig heller ikke just fra sin bedste side, for det var KOLDT og det regnede faktisk også. Men det var godt nok alligevel vældig hyggeligt - og mad smager altså bare bedre under åben himmel!
Nu har jeg snart haft fast grund under fødderne (juhuu) i 12 timer, men det føles stadig som om, at jeg sejler. Underlig fornemmelse. Men så er det jo godt, at det er søndag, og der er mulighed for at putte sig på sofaen med en god bog, en kop the og en masse garn:)
Jeg håber, at I også hygger jer derude:)

2 kommentarer:

  1. Mnnn, man bliver jo helt lækkersulten :-) Først af farverne på garn og stof, og så bagefter når der ligger lakridspiper i indlægget under.
    Godt du fik fast land under fødderne igen - jeg er heller ikke søstærk.

    KH Maria

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er jeg misunder dig! hvor lyder det bare super hyggeligt :) Dejlige farver i øvrigt!

    SvarSlet