27. september 2010

Efterår i Berlin

Berlin bød på solskin de første par dage, og byen viste sig fra sin smukkeste side.

Men så kom regnen, hvilket maratonløberne (og alle os, der kiggede på!) fik at mærke... Læg lige mærke til de fine udklædninger og overskuddet til at kunne smile efter mange kilometer!

Lidt indkøb blev det også til...
Stof og skråbånd fra Frau Tulpe. De har også en netbutik med fine fine ting!

Og dejlige efterårssko:)
 Jeg håber, at I andre også har nydt weekenden:)









12 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været en dejlig tur i smukke omgivelser. Ærgerligt med regnen under løbet, men hvis de har overskud til smil, kan det da ikke være helt skidt:)
    Smarte sko og lækkert stof du har fået købt. Skal vist lige ind på siden og lure lidt:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. årh, hvor man dog kommer til at savne Berlin!
    Og sikke nogle lækre ting du har købt.
    Jeg elsker skoene!
    - Susan

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder - jeg elsker efteråret, det er lige min årstid!

    Hvor sjovt at de er udklædte, det er da alle tiders for at finde det sidste overskud frem...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Dejligt I havde en god tur, trods regnvejr. Super fede sko! Og det blå/rød/hvide skråbånd er helt vidunderligt...

    SvarSlet
  5. Nøj nogle skønne sko!
    Jeg misunder dig ikke turen (i ordets oprindelige forstand) for jeg kunne unde de fleste en sådan weekend. Incl. min mand og jeg! Bare det var os der lige havde været/ eller skulle afsted en tur...
    Hvornår er det liiige at børn er gamle nok til at være på weekend hos bedste? ;-)
    Dejligt at i har hygged trods regnen..

    SvarSlet
  6. Dejlige stemningsbilleder - og feeede sko! :)

    SvarSlet
  7. Hej Anne

    Sikke nogle dejlige billeder:)
    Og ja lækre sko

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre billedder Anne - jeg elsker efteråret og jeg elsker Berlin;)
    Vildt at de har det overskud mens de løber!!!
    Fint stof og skråbånd! Jeg må da vist lige ind og lure..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Hey Anne, lækre billeder:) der er også lækre billeder på min blog;) et lille bryllupssneakpeek.
    Hvornår kommer du i vuggestue igen, og hvad er det for noget med en strikkeklub... også mig også mig... skal man kunne strikke:S?

    SvarSlet
  10. Heisann:)
    Flotte bilder, jeg elsker stoffene du fant:)Lucky you som fikk være en helg i Berlin, jeg elsker den byen!Og nå skal jeg rett inn på Frau Tulpe og se meg omkring:)
    Fin mandagskveld til deg:)

    SvarSlet
  11. Jeg ELSKER dine sko! Hvilket mærke er det? :)

    SvarSlet
  12. Hej Kia
    Det er et mærke, der hedder Akira. Jeg ved ikke, om man kan købe dem i DK., men du kan se dem på Görtz's hjemmeside www.goertz.de.

    SvarSlet