17. august 2010

Rod



Når min lejlighed roder, så roder mit hoved også, så derfor har jeg (og min yderst effektive mor!) de sidste par dage sorteret (især farvesorteret...), smidt ud, flyttet rundt, hængt op, båret i kælderen o.s.v., så nu er her igen hyggeligt at være:)
En enkelt ny sofapude i trekanter er det blevet til. Da jeg så Karens lækre muleposer i trekanter, var jeg nemlig solgt! Så nu bliver alle mine puder skiftet ud med trekanter... Fuglene så jeg hos Christina, og dem måtte jeg da også lige prøve at lave.
Knopperne lavede min mor til mig i sommerferien, og nu hænger de og pynter i køkkenet med viskestykker på, og i soveværelset bruger jeg dem til mine yndlingshalskæder. Skruerne er gemt bag prikkerne... De er langt fra lige så lækre som Heidis, men jeg synes nu alligevel, at de er ret fine:)
Et moodboard (eller bare en god gammeldags opslagstavle!?) er det også blevet til, og den skal fungere som inspirationstavle og to-do liste. Og sidst men ikke mindst har jeg købt den fine Wonderful Copenhagen plakat (den med ænderne!), som jeg længe har sukket efter:)
Ahhh, nu kan jeg endelig være her igen!

16 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Hvor er det blevet fint. Er helt vild med puden. Har set dem de har i Stilleben og selv tænkt, at det måtte jeg selv kunne lave. Men super flot, det er den.
    kh Tine

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Fantastiske billeder og ting du har!! Dejligt når der er lidt styr på det hele igen, kender godt det der med rod i hovedet hvis der er rod omkring en.
    Puden er da super lækker, jeg så godt Karens taske på hendes blog og det er da en super måde at brude de fede trekanter på. Syr du det på maskine eller i hånden? Tænker bare lie at det må være svært at få spidserne så fine...
    Men ja, du bor cool!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Den plakat er også helt forrygende! Er det på kunstindustrimuseet, den kan købes?
    Jeg har også netop været på biblioteket for at låne en bog med mønster til sådan et trekantsmønster.
    /Ida

    SvarSlet
  4. Hvor super fint hos dig... Det trekant-mønster er ikke mindre end fantastisk. Kh Ulla

    SvarSlet
  5. Ehj, hvor har du været god! Det er PRÆCIS sådan nogle indlæg som giver mig super dårlig samvittighed. For JEG burde også rydde op i krealageret, få noget fedt på væggene, sy nogle lækre puder, skabe endnu mere kreativt hygge i hjemmet. Med andre ord, kors hvor ser det hele godt ud - plakaten inklusive!

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fint ud Anne! Dejligt med sådan en "få styr på hjemmet dag". Et stort ønske her..:-)

    Kh

    SvarSlet
  7. Sojvt at jeg netop idag læser andet indlæg om nogle der har ryddet op. Jeg er ved at have købt ind til så mange krea projekter at jeg måtte rytte op så der nu både er plads til at have dem, og lave dem.
    Jeg er helt vild med knopperne.
    De bedste hilsner Josefine

    SvarSlet
  8. Ah, jeg elsker å fargesortere stoffene mine:)Jeg får også ro i sjelen når hobbyrommet er i orden.Det er mye enklere å finne frem kreativiteten når det er orden i sysakene:)Herlige bilder!

    SvarSlet
  9. Skønne billeder af dit smukke hjem. Man kan da kun blive glad, når man omgiver sig med alle de fine farver.
    Jeg har også været bidt af trekanter længe og har kastet mig ud i et sengetæppe af store trekanter - gad vide om det nogensinde bliver færdigt ;)
    Jeg er i hvert fald imponeret over jer, der bare lige smækker en pude eller mulepose sammen over en weekend ;)

    SvarSlet
  10. Åh, det er så dejlig når man har fået ryddet op! Og hvor har det da blevet fint:)

    Rigtig sød trekantpude:)

    SvarSlet
  11. hvor ser det altså bare super fint ud :) Det er så dejligt med orden og ser så fint ud, men her holder det aldrig i længden desværre... :)
    KH Micha

    SvarSlet
  12. Kender virkelig godt det med, at hvis det roder så roder det også i hovedet - sådan har jeg det også.
    Men det ser ud til I virkelig har fået styr på sagerne - dejligt med lidt hjælp ;-) Rigtig fine løsninger I har fundet.

    Kh Louise

    SvarSlet
  13. Pæne PÆNE puder du her produceret.....!

    SvarSlet
  14. Ej hvor ser der lækkert ud. Lækre lækre puder. Jeg drømmer også om nye. Og lækker væg, ryddelig reol og knopper..

    Skønt at få ryddet op i sagerne:-)
    Mange hilsner Christina

    SvarSlet
  15. Jeg er meget meget vild med din pude :)

    SvarSlet
  16. Vilka fina bilder och kudden är fantastisk :)

    /Mia

    SvarSlet