24. august 2010

Puder og andet krea

Så fik jeg taget billeder af mine nye puder. Det er blevet til endnu en pude med trekanter bare i et mindre format, end den jeg lavede i sidste uge, og den har fået selskab af firkanter og striber. Geometriske former er da egentligt bare enormt dekorative!
Jeg rydder stadig op, og så er det jo rart, at jeg kan gemme mit rod i tapetserede æsker... Tapetet har jeg købt hos Lea i Butik NØ, der har SÅ mange fine forskellige tapeter. Hvem der bare havde hamstret flere Netto-æsker...
Jeg har i årevis haft den hvide lampeskærm og har længe været træt af den, men med Helles lampeskærms-DIY og noget blåt retrostof fra Malene, er den nu endelig fin at kigge på:) Indvendigt har jeg limet blåt papir, for lampen står på en lav reol, så man kigger ned i den, og så skal indersiden jo også være præsentabel...
Og sørme om der ikke har været lækre ting i min postkasse, mens jeg har været i sommerhus! Retrostof i de smukkeste mønstre fra Vibeke, der til gengæld har fået gult blomstret tapet. Og en uventet gave fra Josefine! Hun er en super-hækler og nu har jeg fine små hæklede blomster og et fint hårelastik fra hendes hånd:) TAK Josefine!
Det er også blevet til en elefant, der allerede er blevet døbt Joakim af sin lille ejermand efter Jørgen Clevins bøger.
Nu vil jeg krympe sammen i sofaen for at surfe efter liberty til den smukke jakke, som jeg har været så enormt heldig at vinde hos Line! Hvis der er nogen af jer søde bloggere, der har nogle forslag, så må I endelig sige til. Jeg er ikke så vant til liberty-himlen... men fantastisk det kan jeg godt se, at den er:)

14 kommentarer:

  1. Hold da fast en masse dejlige ting, du viser frem! Du er lidt af et multitalent.
    Mht. Liberty er Capel mit yndlingsprint, synes det er rigtig fint. Men Betsy i blå er også noget af det smukkeste, jeg kan komme i tanke om. Bliver spændende at se, hvad du vælger.
    /Ida

    SvarSlet
  2. Wauw Anne - de er for lækre de puder! Kan man bestille et betræk??
    Så fine æskerne er blevet og gemmer "rodet" smuk væk:-)
    Suk ham Joakim er for skøn.. Han vil bringe megen glæde!
    Go surftur til HEAVEN OF LIBERTY - og stort tillykke med den smukke gevinst hos Line! Glæder mig til at se hvad du vælger.

    Kh Kristin

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg ville vise dig mit yndlingsstof men da jeg surfede efter det, fandt jeg det ikke :( Tjek min blog, hvor du kan se stoffet. Har nemlig lige lavet et indlæg om det.
    http://onkelanne.blogspot.com/2010/08/hvad-sa.html

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Så fint det bliver alt det du får ryddet op.
    Godt du kunne lide blomsterne, ville jo bare sige tak, og det uventede er altid sjovt.

    SvarSlet
  5. Hej Anne

    Hvor er den dog dejlig den elefant:) og lækkert stof som du har byttet med Vibeke og nu fået en super flot lampe.
    Så også Helles indlæg og skal også bruge div engang.
    Rigtig lækre billeder som altid hos dig.

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  6. Du går da helt amok..:) Det ser super lækkert ud!
    Fede betræk sammen - god effekt det giver..
    Og lampen er bare smuk! Jeg må også i gang med min - når engang tiden er til det - for det er da et super udtryk...
    Tak for opskriften - den ser bestemt ud til at være til at gå til;)
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Jeg er tosset med de puder, Anne. De er virkelig flotte. Lækker farvesammensætning :)

    SvarSlet
  8. Wow!Du er et kreativt talent, no doubt!Så flink du er til å finne på nye varianter av de lekre putene dine:)
    Lampen ble rå-lekker!!
    Inspirasjon!!Alltid å finne her hos deg:)

    SvarSlet
  9. Endnu engang en god bunke lækre sager du fremviser. Ih...elsker din blog!!! Puderne er rigtig skønne. Må desuden lige komplimentere lampen, hvor stoffet gør sig rigtig godt! Så kan du tænke på mig hver gang du kigger på den - haha:) Tak for din mail forresten...svarer tilbage i morgen

    SvarSlet
  10. De puder er alt for seje. Har du selv tegnet trekanterne, eller fundet et mønster et sted? Du er godt nok produktiv. Hvem der bare var studerende igen ...
    kh Tine

    SvarSlet
  11. Sikke mange herligheder du viser frem - som altid! :-)
    Puderne er virkelig fantastiske - og har et fedt udtryk sammen!

    Tillykke med gevinsten hos Line, glæder mig meget til at se hvad du vælger.

    Kh Louise

    SvarSlet
  12. Hej allesammen og tak for jeres søde kommentarer:)

    Ida - jeg er helt enig med dig i, at Capel er smukt! Det er pt. den jeg hælder til:)

    Kristin - Tak, og det kan vi da godt finde ud af:)

    Anne - det er også nogle rigtigt fine stoffer, du viser på din blog!

    Josefine - ja, det er nemlig fantastisk med uventede gaver!

    Vicki - tak og så glæder jeg mig til at se dit "lampe-projekt".

    Anne - godt du kan tyde opskriften:) Jeg gjorde mig også umage med at gøre den nem!

    Malene - tak:) Jeg er faktisk også ret tossede med de puder, hvis man altså må sige det om noget man selv har lavet;)

    Andregasellen - dejligt at du bliver inspireret:)

    Malene - ha ha ja så kan jeg nemlig tænke på dig, hver gang jeg kigger på lampen:)

    Tine - ja, jeg har selv tegnet trekanterne og så har jeg forsøgt at klippe dem så nøjagtige som overhovedet muligt, så de passer sammen i sammensyningerne. Men uha det var også lidt svært, og spidserne rammer ikke alle hinanden helt nøjagtigt. Og sig endelig til, hvis vi skal lave en hygge-hækle-aften:)

    Louise - Tak:) Jeg er i fuld gang med at vælge stof til jakken!

    Kh Anne

    SvarSlet
  13. Hej Anne!

    Jeg er også helt forelskede i dine lækre puder!
    Jeg er også meget interesseret i at bestille et betræk eller 4 :-D
    Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne skrive til mig på maria-engbjerg@sol.dk

    God aften
    Venligst Marua

    SvarSlet
  14. Sikke som du tryller for tiden! Det er nogle enormt fine puder. Farvekombinationerne og de geometriske mønstre er rigtig rigtig gode sammen! Når jeg ser dem får jeg helt lyst til at sy puder...

    Men også lampe, æske og bytterier er rigtig fine.

    SvarSlet