1. august 2010

Blogpicnic



Hvor er det fantastisk, at man via blogland kan møde så mange kreative, inspirerende og ikke mindst søde mennesker! Hvor har det bare været en god dag:) Stort tak til Julia og Mia, som stablede hele arrangementet på benene, og som også havde sammensat nogle lækre goodiebags til os alle - og også tak til alle jer andre for en rigtig hyggelig dag med stofbytteri, kagespisning og en masse gode samtaler. Jeg er ked af, at jeg ikke nåede at få snakket med jer alle, men så må vi jo bare mødes igen! Gerne snart:)
Stort hurra for blogland!

14 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Selv mange tak for i dag. Det var så hyggeligt at møde dig. Godt du kom langvejsfra.. Det må vi gøre igen!
    mange hilsner Christina

    SvarSlet
  2. Selv tak! Det var rigtigt hyggeligt at møde dig :)

    SvarSlet
  3. Selv tak, selvom om vi ikke fik snakket ret meget sammen, så var det skønt at møde dig! :)

    SvarSlet
  4. Ja! sikke en spændende dag...;)

    SvarSlet
  5. Selv tak Anne. Selvom vi ikke fik talt meget sammen, hvis overhovedet? Øv.
    Vi må gøre det snart igen, det er sikkert!
    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Selv tak. Det var rigtig fedt at møde dig. Ville ønske vi havde nået at snakke meget mere sammen...føler jo allerede jeg kender dig igennem vores mange mails:)
    Håber vi snart ses igen.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Også tak til dig Anne for et rigtig hyggeligt træf - var bare så hyggeligt at snakke med dig og lære en helt ny blogger at kende!

    Jeg står gerne for et arrangement hernede til efteråret :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Det var super hyggeligt at møde dig IRL. Og du var præcis lige så sød IRL, som jeg havde fået indtryk af. ;o)

    Og indtryk for du gjort - for ellers havde jeg vist ikke fotograferet Apfelstrudel på en alpetop i Tyrol...

    SvarSlet
  9. Hej piger
    Tak for alle jeres søde beskeder! Glæder mig til (et forhåbentligt?) snarligt gensyn:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Cool, cool og mega cool! Hvor lyder det bare hyggeligt :)

    SvarSlet
  11. neimen så gøyt!! utrolig bra initiativ!

    SvarSlet
  12. Hei og takk for sist!!

    Så gøy å møtes på blogpicnic :o)
    Jeg syns jeg var heldig som var på ferie i deres deilige land og fikk med meg dette hyggelige treffet!

    Jeg er kommet hjem i dag, og gleder meg til å pakke ut alle skatter jeg har klart å få med meg fra ferien ;o)

    SvarSlet
  13. Heldige dere som fikk ha et sånt bloggtreff:)Skulle gjerne ha reist dit ja...

    SvarSlet
  14. Hej Anne, hvilken slags lim har du brugt til at lime stof på din lampeskærm?
    Mvh Marie

    SvarSlet