12. august 2010

10 ting om mig...

Jeg er blevet tagget af Mia og Vicki i en lille blogleg, så nu skal jeg fortælle 10 ting om mig selv...

1. Jeg elsker at give gaver - helst de hjemmelavede
2. Jeg bliver 30 (øj!) om 15 dage og synes egentligt, at jeg på nuværende tidspunkt burde have nået et eller andet stort....!?
3. Jeg er min egen værste kritiker og stiller tårnhøje krav til mig selv
4. Jeg elsker søde ting - og jeg spiser (næsten) til jeg bliver dårlig...
5. Jeg har været studerende i 6,5 år og mangler stadig 1,5 år
6. Jeg kan ikke li' at være i centrum for opmærksomhed
7. Jeg synes, at juleaften er årets bedste aften!
8. Jeg elsker duften af citronmelisse
9. Jeg elsker hygge!
10. Jeg drømmer og dagdrømmer rigtig meget - om både stort og småt:)

Intet indlæg uden billede, så her får I mig juleaften forrige år... (og nej, jeg plaskede ikke ned i vandet, men sprang let (og elegant?!) over!
Jeg har vist mistet overblikket over, hvor langt denne leg er nået omkring i blogland, så jeg undlader at sende den videre. Men jeg glæder mig til at læse om alle jer, der er blevet tagget:)

8 kommentarer:

  1. Morsomt å få vite mer om deg:)Fantastisk bilde nederst i innlegget også!

    SvarSlet
  2. Hvor er det sjovt...med undtagelse af det med at være studerende i 6,5 år og det med at være centrum for opmærksomhed, så kunne det indlæg lige så godt have handlet om mig!!! Alt det med hygge, juleaften, citronmelisse og de tårnhøje krav...det er lige mig om igen! :-) Godt at vide at der er flere af "os" :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Det er en sjov leg, og man får pludselig øjnene op for alle mulige pudsigheder, man har til fælles. Ligesom dig er jeg helt vild med at give gaver og jul, men elsker til gengæld duften af mynte.
    /Ida

    SvarSlet
  4. Dejligt at "lære dig lidt bedre at kende" Anne :)

    SvarSlet
  5. Hyggeligt at læse lidt om dig, Anne :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Hej Anne

    Hyggeligt du ville være med på legen:)
    Og hyggeligt at vide lidt mere om dig:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  7. Hej Anne,
    sjovt at læse lidt mere om dig:)

    Hvor var det hyggelig at møde dig i Århus!
    Det var bare en så god dag.

    Og jeg er helt imponeret over alle de fine sager du har lavet i det sidste:)

    SvarSlet
  8. Hej Anne...
    Hyggeligt med lidt læsning om hende Kjøwenhavneren..;)
    Lækkert billede.. Ser hyggeligt ud...
    Ha' en dejlig weekend..
    Kh Anne

    SvarSlet