1. juli 2010

København

Dagen i dag har været intet mindre end fantastisk, hyggelig, sjov, solrig og meget farverig. I morges mødtes jeg med Mia og efter en gang morgenmad, var vi klar til at bevæge os ud i solen bevæbnet med en laaang liste af must see forretninger!
Her kommer dagen i (mange) billeder...
Og hvad købte jeg så egentlig? Ikke særlig meget faktisk - og det var ikke fordi, at jeg ikke var fristet, for det var jeg! Men måske var der bare så mange ting, at det simpelthen var umuligt at vælge? Lidt blev det dog til:)
Mia havde Gynther bogen med til mig og en stor stak papir, som By & My sponserede til vores miniblogtræf, men som desværre ikke nåede frem.
Dagen sluttede hos Tine med hjemmebagt pære/lakridskage og endnu mere hygge!
Sikke en dag:)

19 kommentarer:

  1. NU glæder jeg mig endnu mere, til manden, barnet og jeg skal på ferie i DIN by.. Sol, sommer og skønne farver.
    Nyd resten af aftensolen:-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag i må havde haft.
    Hvad er det for en butik disse skønne billeder fra, for det er vist en butik jeg må i.

    God aften til dig

    Mette
    Sofie & Mor

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare fristende ud det hele! Det har helt sikkert været en dejlig dag.
    Pære/lakrids kage lyder mums, hvordag tager den sig ud?

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle gode billeder. Liv er endelig lagt i seng, og jeg har spist det sidste stykke kage ...
    Tak for et hyggeligt besøg. Næste gang vil jeg med på shopping.
    kh Tine

    SvarSlet
  5. Fantastisk smukke, farverige og inspirerende billeder!

    SvarSlet
  6. Købte du alle de ting på det miderste billede? Snyyyyyd!
    Jeg kunne genkende nogle af butikkerne, men måske må vi få indblik i din liste? Det er altid dejligt at opdage nye butikker, og jeg skal til København om nogle uger :o)

    SvarSlet
  7. Hej piger
    Tak for alle jeres kommentarer:)
    Her kommer der lige en oversigt over, hvor de forskellige billeder er fra:
    Billede 1: Artium på Vesterbrogade.
    Billede 2: Butik NØ i Larsbjørnstræde.
    Billede 3: Notre Dame på Nørregade.
    Billede 4: Marimekko på Gammelmønt.
    Billede 5: Donde C på Vesterbrogade.
    Billede 6: 1001 Perle på Gl. Kongevej.
    For jer, der snart skal på Københavnertur, så må I endelig sige til, hvis jeg skal komme med flere "Must see forretninger";)
    Kagen havde Tine bagt, og den var fantastisk! Tine du skal helt sikkert med på shopping næste gang:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Uh uh... Hvor har du købt den fine blå fugl? :O)

    SvarSlet
  9. Hej Sandie
    Fuglen er fra Butik NØ:)

    SvarSlet
  10. Mmh.. København :) Tak for de fine billeder - nu er en tur til staden skrevet på listen over sommerudflugter!
    Sommerhilsner fra Aarhus

    SvarSlet
  11. Skønne billeder.. og tak fordi du deler med os.
    Jeg har forresten givet en "award" videre til dig. Om du gider bøvle med at sende den videre er op til dig, men du skal i hvert fald have én fra mig. Det har du fortjent. Jeg nyder at følge med her hos dig :)

    http://kragerne.blogspot.com/2010/07/prisgivet.html

    SvarSlet
  12. Det var så hyggeligt at have jer på besøg i min butik! MEGET fine billeder du laver med prikker forøvrigt!
    oprettede en blog (stadig helt tom!) efter i havde forladt biksen!
    Lea / NØ

    SvarSlet
  13. Fantastiske billeder af en farverig dag. Lige til at blive i højt humør af. Du må gerne nævne flere "must see forretninger":) Kommer måske et smut til København i ferien.

    SvarSlet
  14. Hej Anne

    Sikke en hyggelig dag I har haft jer. Lækre farver på billederne - vi elsker vist farver os to:)
    Min veninde og jeg skal på tøsetur her imorgen og gå rundt så må prøve at komme i nogle af de butikker, kender nogen af dem men ikke alle...

    Rigtig god sommer weekend:)

    SvarSlet
  15. Fantastiske farver! Jeg savner altså København lidt...

    SvarSlet
  16. Åh hvor ser der dejligt ud! men du må være helt blæst i hovedet af alle de indtryk :)

    SvarSlet
  17. Hej Anne
    Super hyggelig dag, som vi må gentage. Isabel var glad for at se sin mor igen...I dag har vi været på "shopping" i Holbæk og på "cafe"(læs: Mc Donalds)Nu snuer hun i klapvognen i heden. Jeg låner dine billeder og fortæller lidt om dagen fra min vinkel, håber det er ok?
    KH Mia og ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  18. Hej igen Anne. Isabel fik så alligevel mellemørebetændelse, vi var hos vagtlægen lørdag aften..suuk! Der røg min sy-uge sig en tur, må nøjes med at være kreativ når hun sover til middag..øv. Men hun er heldigvis ved rimelig godt mod og vi hygger os. Håber du har det godt?KH Mia

    SvarSlet
  19. Hej Anne.
    Tak for mønster :o)
    Jeg har altså ikke glemt dig, har været travlt optaget med den dælens sygdomsramte lillepige, øv!
    Mmmm, gid det var mig i de butikker. Jeg nåede en tur i Småfolk i Holbæk (nu vi var der alligevel ik?) og brugte hele 20kr på en magnet og en lille badeand som Olivia elsker :o)
    Jeg kunne slet ikke overskue alle de lækre ting derinde!

    SvarSlet