20. juli 2010

Glimt fra Grækenland



Billeder fra en skøn uge:) Jeg har pløjet mig igennem 4 bøger, taget ufatteligt mange (blomster!) billeder, badet, spist, fået sol (av...), snakket, grinet og slappet af. Intet mindre end fantastisk! Nu er jeg hjemme igen for en kort bemærkning, inden turen går videre mod det jyske til familien og ikke mindst blogpicnic d.1. august, hvor jeg glæder mig til at se mange af jer i virkeligheden. Jeg er sikker på, at det bliver hyggeligt, selv om det måske også bliver med sommerfugle i maven - eller det er måske bare mig...? Jeg klipper en bunke stof, så jeg håber, at der er nogle, der er med på en bytter:)

13 kommentarer:

  1. Hej anne. Lyder som en dejlig ferie, velkommen hjem. Sender dig lige en mail i morgen, sov godt. Kh mia

    SvarSlet
  2. Åh det lydder skønt!! Hvad læste du? Og hvad var bedst - trænger sådan til læse tips....

    SvarSlet
  3. Så deilig!!Sand mellom tærne og 4 bøker, kan det da bli bedre?Høres helt fantastisk ut.Og heldige dere som skal ha bloggtreff og bytte stoffer, det høres så hyggelig ut:)

    SvarSlet
  4. Hej Mia
    Tak for mailen - skal nok lige få skrevet tilbage til dig, når jeg er hjemme fra en tur til Dragør lige straks:)

    Hej Provins
    Jeg læste "En halv gul sol", som handler om stammekrige i Afrika i 60'erne. Jeg synes, at den er rigtig god men man skal helst læse den ret hurtigt, så man ikke glemmer alle de mærkelige navne! Så læste jeg "Hej menneske", som handler om en arkæologistuderende, der er på udgravning i Jordan og digter fortællinger om de ting (og mennesker) hun finder. Den synes jeg også var rigtig god, men jeg har også selv været arkæologistuderende, så måske var det derfor! Så læste jeg "Priapus", som handler om en moderne forfører, men den irriterede mig en del, for han var så forfærdelig usympatisk! Til sidst læste jeg "chok" af Majse Njor og Camilla Stockman, og det er en rigtig sommerferielæsning. En af de bøger man læser hurtig og ikke tænker nærmere over, men som stadig fænger. Resten af ferien skal jeg læse "Dinosaurens fjer", "Madame Bovary", "Det jeg elskede" og "Den tredje jomfru".
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke bøger du normalt læser, men min yndlingsbøger er "Den vidunderlige kærlighedshistorie" (tragisk, smuk og bare helt igennem fantastisk), "Doppler" (sjov og lidt underlig), og "Den som blinker er bange for døden", der både er sjov og også lidt sørgelig. Håber du kunne bruge det til noget:)

    Hej Andregasellen
    Ja, sand mellem tæerne og en masse bøger er bare fantastisk!

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Det ser jo helt fantastisk ud! Skønne farver!

    Er også vildt spændt på at møde alle jer bloggerinder. Men ja, også en anelse nervøs. Så kan man ikke gemme sig bag sin computer længere:O)

    SvarSlet
  6. Hej Cecilie Astrid
    Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der er spændt:)

    SvarSlet
  7. Skønne billeder.
    Årh, gid jeg skulle med til blog-picnic. Jeg er på vej hjem fra Italien med en flyver på det tidspunkt og kan ikke nå det.
    Nyd det helt vildt på mine vegne :)

    SvarSlet
  8. Skønne billeder!
    4 bøger? Det var da imponerende ;-) Jeg elsker også at læse, men desværre bliver det til alt for lidt i øjeblikket... Tror jeg skal kigge efter "Den vidunderlige kærlighedshistorie" du nævner.
    Jeg er i øvrigt og spændt på blogpicnic - jeg glæder mig, men det bliver da helt sikkert også med sommerfugle i maven...

    Kh Louise

    SvarSlet
  9. Hej Anne

    Sikke nogle dejlige farvri billeder - skønt
    Dejlig med ferie, bare man have det noget mere ik:)

    Jeg er lige ved at finde ud af om jeg kan komme med, håber på det:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  10. Hej anne
    Glæder mig til at møde dig, og ja du er ikke den eneste der er spændt, men mon ikke vi også er søde nok i virkeligeden ;o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Ej, hvor hyggeligt I også kommer med Louise, (måske) Vicki og Mette:) Og ja forhåbentligt er vi alle også søde i virkeligheden;)
    Vi ses på søndag!

    SvarSlet
  12. Hei,
    Jeg reiser med min sønn til Danmark på lørdag og skal være minst en uke :o)

    Jeg vil i den anledning takke deg for innlegget med de flotte butikkene i byen din!
    Har tenkt å bruke noen dager i København ja :o)

    Flotte bilder fra turen din, det ser ut til å ha vært en deilig ferie :o)

    SvarSlet
  13. Hej Anne..
    Velkommen hjem;) Hvor er det bare nogle dejlige billeder - det lyder til at ha' været en alletiders tur..
    Jeg krydser alt hvad krydses kan for at logstikken går op - så jeg kan være med til blog-picnic;) Kunne være rigtig hyggeligt at møde dig (og alle de andre) IRL...
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet