1. juni 2010

Tak

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle jer, der har meldt jer til min give away. Jeg glæder mig til at trække to vindere d.10!
Tak til Maiken for den dejlige pakke, der lå i min postkasse i dag:) Og også en tak til Tine, som har købt sekskanter til mig i en større størrelse end de mikrosmå sekskanter, jeg var gået i gang med...
Og ikke mindst en stor tak til Kristina, Julia og Anne, som alle har sendt en award til mig! Den er jeg virkelig meget glad for:)Med awarden følger der nogle regler, så jeg skal udover at vise den og takke dem, jeg har fået den af også skrive 7 ting om mig selv + sende awarden videre til 7 bloggere.
Her kommer der så 7 ting om mig:
1. jeg har engang aet en giraf på snuden
2. jeg elsker at læse bøger
3. jeg bliver let utålmodig, hvis tingene går for langsomt
4. jeg elsker at gå ture i regnen med mine røde gummistøvler
5. jeg ville spise chokolade hver dag, hvis det ikke var fordi, at det satte sig hist og pist...
6.jeg bryder mig absolut ikke om at være i centrum og får gåsehud, hvis der skal udvælges personer til et eller andet halløj
7. jeg elsker keramik af en hver afskygning

Nu er det så meningen, at jeg skal sende awarden videre, men jeg synes ikke, at jeg kan nøjes med at sende den videre til 7 bloggere, for der er mange flere blogs, som jeg følger med i. Så derfor tager jeg mig den frihed at sende den videre til jer allesammen! Værsgo!

Og så lige et billede fra lørdagens loppemarked bag Frederiksberg Rådhus, hvor jeg fandt et par godbidder.

4 kommentarer:

  1. Det var godt at pakken nåede vel frem og dejligt at du blev glad for spænderne + bonusstoffet. :o)

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Mon du tager stof med til bytte på næste søndag?
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Hej Mia
    Ja jeg tager helt sikkert noget stof med til blogtræffet! Hvis der er noget bestemt, du er interesseret i, så kan du bare sige til, så jeg kan tage det med. Glæder mig!
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne:) Jeg har tagget dig en en navneleg - eller jeg ved ikke helt om man kan:) Hvis du gider så tage et kig på min blog, håber du vil være med!

    Tillykke med din fine award:)Du har helt klart fortjent den!

    Hilsner Vicki

    SvarSlet