7. juni 2010

Ta daaaa....

Jeg har i dag afleveret min sidste opgave (hele 24 timer før deadline - skulderklap til mig, hvis jeg må rose mig selv, og det må jeg godt!), og nu har jeg "kun" en mundtlig eksamen tilbage, så jeg kan snart fornemme en lang sommerferie! I postkassen lå der en dejlig gave fra Kristin, så det var lige en ekstra fjer i hatten:) I pakken lå der det fineste blå retro-pudebetræk og et lille armbånd i skønne farver. Tak Kristin!
Da jeg afleverede den sidste opgave, var jeg helt udkørt bagefter, men i dag har jeg underlig nok været sprængfyldt af energi og har fået syet et par bukser. Jeg havde ellers svoret, at jeg aldrig nogensinde ville sy bukser til mig selv, for det første par jeg syede, da jeg gik på højskole var så lidt flatterende (på), at jeg kunne ha' tudet... De var faktisk også pænt grimme - meget lavtaljede, grå nålestribet stof og med en meget synlig lynlås foran! Hva' hulen tænkte jeg på?
Nå, men jeg er egentlig meget godt tilfredse med de her, og de skal helt sikkert med til Grækenland til sommer:)
I aften kaster jeg mig over mine sekskanter, som efterhånden er ved at tage form. Der er stor forskel på størrelsen af sekskanterne (de små er kun 4,5 cm.), og jeg kan love jer for, at det er sidste gang, jeg laver så små sekskanter. Det tager jo en evighed...! Det skulle gerne (engang) blive til puder. Jeg skal bare lige have fundet ud af, hvilken farve bagsiden skal være?

11 kommentarer:

  1. Tillykke med afleveringen, godt gået!!

    SvarSlet
  2. Også skulderklap herfra:) Tillykke med afleveringen! Kun en mundtlig eksamen tilbage - det' da lige til at overskue. Hvornår løber den af stablen så? Bliver skønt når sommerferien står for døren. Bukserne er forresten blevet super flotte og sekskanterne er du nået langt med. Jeg har taget noget tid væk fra mine, da jeg har brug for at lave noget der går bare lidt hurtigere indimellem:)

    SvarSlet
  3. Tillykke med aflevringen!! Og super fede bukser, dem kan du sagtens være bekendt! Perfekte feriebukser :)
    Kh Mette, der venter spændt på posten hver dag fra nu af ;)

    SvarSlet
  4. Hej piger
    Tak skal I ha':) Malene, jeg skal til den mundtlige d.18... Skal nok nå at blive MEGET nervøs!
    Mette, jeg sendte sommerhatten i eftermiddags, så den skulle gerne være i din postkasse i morgen:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. TRillykke med afleveringen - dejligt og flot at være i god tid! :)

    SvarSlet
  6. Godt gået med aflevering før tid!
    Det kan godt være at det er et stort arbejde med sekskanter, men det ser nu ud til at blive SKØNT! Glæder mig til at se det endelige resultat.
    Ida/midtimellem

    SvarSlet
  7. Tillykke med afleveringen - og så i så god tid!
    Jeg skal igang med sekskanter der kun er 2,5 cm - vil dog kun lave en lille ting, så mon ikke jeg bliver færdig inden jeg bliver træt af det ;-) Jeg har faktisk set skabeloner til sekskanter der kun er 0,6 cm! Det har jeg vist for store fingre til!

    SvarSlet
  8. Også tillykke med afleveringen og et stort skulderklap fra mig!
    Håber du bliver glad for gaven:-)
    Fine sekskanter du sysler med, mit ligger og kigger på mig... Hmm må tage mig sammen

    ha en dejlig dag

    Kh

    SvarSlet
  9. Hej Anne..
    Tillykke med afleveringen...:) Så dejligt for dig.. Håber du lige hr tid til lidt afslapnng inden den står på 'gøren klar til eksamen'..;)
    Du må meget gerne sende mail med stof.. Også evt. til en sommerhat..:) For det kunne lillepigen rigtig godt bruge.. Sødt du gider;)
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  10. Hej Anne,
    Jo mere travlt man har, jo mere når man, eller...? ;-) Sådan synes jeg det er nogen gange. Hvor har du dog i hvertfald været produktiv!
    Fine bukser, og sekskanter. Tillykke med færdig opgave og gaven fra Kristin! Har forresten stadig noget grønt kløverstof liggende til dig, hvis det har interesse.. :-)
    Kram B

    SvarSlet
  11. Ja, det er dit grønne stof. Hvad med ca. 1,5 meter? :-)

    SvarSlet