30. juni 2010

Prikker

Jeg kan slet ikke stå for de her fine prikker i neonfarver:) Og jeg har lyst til at klistre dem op over alt i lejligheden! Men ét sted må jeg jo stoppe, så jeg har begrænset mig til to mindre billeder i nymalede rammer. Jeg frygter dog lidt, at jeg en dag går amok i prikkerne og begynder at sætte dem op på vægge, møbler, døre und so weiter... Hvis jeg gør, så skal jeg nok dokumentere det;)
Jeg har også fået sat nogle flere X'er på min to do liste. IKEA-skamlen er endelig blevet malet og har fået et lag papir på sædet, og nu matcher den til de røde køkkenlamper.
Jeg har lavet en stof-byttehandel med Malene, så i dag lå disse smukke stoffer i min postkasse. Tak, Malene:)

11 kommentarer:

  1. Hehe, ja jeg har overbevist mig selv om at min kreative blokering udelukkende skyldes mangel på prikket stof. Hver gang jeg overvejer et projekt bliver det skudt ned fordi jeg ikke liiige har det prikkede stof, som er selve prikken over i'et!

    Men fine billeder! Det pirrer jo helt min dårlige samvittighed når jeg kigger på egne bare vægge. Og lækkert stof du har byttet med Malene. :o)

    SvarSlet
  2. Uh lækre stoffer..:)
    Og absolut også skønne detaljer med prikkerne.. HVor har du fundet de fede neon-prikker henne..? De er da for fine..:)
    Ha' en dejlig aften..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine billeder, du har lavet!
    Jeg har været så heldig at besøge Line Juhl Hansen i hendes studie, og de havde dekoreret en hel væg med cirkler klippet ud af papirer i skønne farver. Det så rigtig fedt ud!
    Jeg kan kun finde dette billede
    http://kaerlighedsstien7.blogspot.com/2009/09/den-mobile-indretning.html
    men det viser slet ikke farverne ordentligt, desværre. Måske det kunne inspirere dig? Jeg leger i hvert fald lidt med tanken om at lave noget lign. hjemme hos os.

    SvarSlet
  4. Wow, sikke nogle flotte prikker og hvor bliver de bare endnu finere når de får lov at slå sig løs sammen :) Dejligt med noget godt humør til væggene! Og hvem der bare havde en skammel, der matcher køkkenlamperne - det var vist et nyt punkt til min to do-liste :)
    De bedste hilsner
    Blaamejsen

    SvarSlet
  5. De er så lækre de "dotter". Hvor købes de henne af?

    SvarSlet
  6. Wauw, de er vilde de prikker! Fantastisk! Kan virkelig godt forstå du har lyst til at sætte dem op overalt!! ;-)

    Herligt med X'erne på listen - elsker selv når jeg med god vilje kan krydse af, på min kilometerlange liste ;-) At male Ikea-skamlen står der dog stadig ;-)

    SvarSlet
  7. Uh vil også gerne vide hvor Neon-dots´ene er fra?

    SvarSlet
  8. Hej Marie-Louise
    De er købt hos Vesterbro Kontorforsyning på Vesterbrogade i Kbh. De har også en webshop, hvis du ikke bor i nærheden!

    SvarSlet
  9. Prikker - love'em!
    Har store stickers klistret op i brusekabinen, men hvor finder/køber man de små?
    Mvh Trine

    SvarSlet
  10. på nettet? (er jyde ;))
    -Trine

    SvarSlet
  11. Hej Trine
    Prøv at se om du ikke kan finde dem her: http://www.vesterbro-kontorforsyning.dk/SHOP
    Der er godt nok ikke nogle billeder af dem. De hedder Herma og fås i i hvert fald tre størrelser. håber det hjalp - ellers sig til og så køber jeg nogle og sender til dig.
    Hilsen Anne

    SvarSlet