26. juni 2010

Her bor jeg





Jeg elsker mit hjem - det er lige mig:) Det er en god blanding af arvestykker, loppefund, IKEA-møbler, hjemmesløjd og klassisk design, og så er her mange ting, der minder om steder og kære mennesker i mit liv.
Her får I et lille indblik i, hvordan jeg bor... (0g ja, jeg roder altså også, og der er mange ting, der for længst burde være båret ned i kælderen, og her er også masser af nullermænd og støv - på billederne kan man faktisk også se, at der er pænt meget støv på lamperne! Det er hermed skrevet på den lange to-do liste...).
Jeg vil da også rigtigt gerne se, hvordan I derude i blogland bor, så hvis der er nogen, der har lyst til at dele deres hjem med os andre, så glæder jeg mig til at kigge "indenfor" hos jer:)

16 kommentarer:

  1. Hvor er der mange smukke billeder af mange smukke ting. Dejlige inspirerende collager.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Anne!

    Skønne billeder af et smukt hjem:-) Lamperne er skønne, også med støv på..
    Tak fordi du deler..

    Go aften

    Kh

    SvarSlet
  3. Øj hvor bor du farverigt og lækkert :-)
    Det er altid sjovt at se hvordan andre bor, syntes jeg - og for mig er det især interessant når der er masser af farver, da vi bor meget sort/hvidt:-)
    Tak fordi du viser frem!

    SvarSlet
  4. JaMEN IHHHHH - (hov, capsLock), hvor er det bare fint og farvestrålende :-)
    Mums.

    Jeg tror aldrig jeg har været herinde på din blog før - uanset, hvor er her dejligt, her kommer jeg igen.

    KH Maria.

    SvarSlet
  5. For en herlig collage av et fargerikt og spennende hjem!Du har så herlig stil, så sikker og personlig:)Herlige bilder!

    SvarSlet
  6. Det ser skønt, lækkert og personligt ud, jeg kan godt forstå du elsker dit hjem. Jeg er så vild med dit maleri/collage
    Hilsner Heidi

    SvarSlet
  7. Ej hvor bor du skønt! Nu får jeg også helt lyst til at lave en lille foto-tour af mit hjem ;)

    SvarSlet
  8. Jeg elsker også dit hjem! Ihvertfald de små brudstykker du viser frem her. Lækre farver og sager :)

    SvarSlet
  9. Så flotte bilder du har tatt! Kjempefine farger, søte detaljer... akkurat sånn som eg like det! :-)
    Ønske deg ein fin søndagskveld!

    SvarSlet
  10. Så fint du har det, og så fin blogg du har. Jeg følger deg videre :-)

    SvarSlet
  11. Hej Anne
    Elsker dine lamper (har selv én orange, vist lidt mørkere farve end din?). Glæder mig til at se dit hjem "live". Jeg vil meget gerne kigge på marimekko stof også. Det ender med at jeg må lave en hel liste over alle de steder vi skal nå at kigge...
    Skal jeg have andet med til dig end dit papir og eg. bogen...gad vide hvilket stof jeg skal tage med til bytte, har ikke rigtig erhvervet mig noget nyt siden sidst...og det har du jo...hrmmm...
    Ha en dejlig solskinsdag
    KH Mia

    SvarSlet
  12. Hej Anne

    Simpelthen så lækker et hjem du har dig:) elsker din stil og elsker de farver du bruger.
    Og din maleri, det er bare så flot!!
    I am in love:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare farverigt og flot!!
    Det er så hyggelig ud:)

    SvarSlet
  14. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer! Ihh det gør mig glad:)

    SvarSlet
  15. Så spændende, inspirerende og farverigt hjem! Wauw!!
    Kh Louise

    SvarSlet
  16. Tak for kigget, dejlig blog du har.
    Vh Charlotte

    SvarSlet