20. juni 2010

Ferie

Fredag kl. 14 0 dut blev jeg den heldige indehaver af hele 10 ugers ferie! Se, så er det slet ikke så tosset at være studerende:) Nu er der endelig tid og overskud til alle de projekter, jeg længe har forsømt, og jeg har faktisk allerede fået færdiggjort to projekter, der har været undervejs længe...
Maleriet er et evighedsprojekt, men nu er jeg endelig så tilfreds med det, at det har fået lov til at komme op at hænge. Og det passer egentlig meget fint til de gamle Christel tegninger og Madam Mo billedet. Puden af sekskanter er også færdig, selv om det faktisk var planen, at den skulle have været meget større...
Med Julie har jeg byttet mig til to smukke tapeter, som jeg glæder mig til at bruge til æske-projekter.Og så har jeg købt noget nyt stof, som jeg også glæder mig til at trylle om til alverdens ting. Stoffet er fra Bloomers, som har fået en ny sending af 70'er stof.God søndag til jer alle:)

11 kommentarer:

  1. tillykke med sommerferien.. og hele 10 uger! Dejligt! Jeg har lige en uge tilbage, så melder jeg mig også ind i den kreative kamp.

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Uha de to stoffer til højre er bare skønne, måske jeg kan bytte mig til lidt af dem?

    Hvor blev puden bare flot, jeg drømmer også om at få tid til at sy puder med retrostof, sengetæppe, tapetsere en skabslåge med papir, og og og...gid man kunne nå det hele!
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Tak:) Dejligt, at du også snart har ferie. Glæder mig til at følge med i din kreative kamp!

    Hej Mia
    Det kan vi sagtens finde ud af:) Ha ha, ja jeg har også en hel liste, jeg gerne vil have lavet!

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Lækre ting! Og maleriet er skønt :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med ferien! På fredag er det min tur, og ihh hvor jeg glæder mig!
    Stor, stor ros til billedet, hvor er det blevet godt! Det spreder liv, lyst og godt humør :o)

    SvarSlet
  6. Hej Anne

    Tillykke med ferien og skønt man kan nå at lave alle sine projekter.
    Sikke et flot maleri - så flot!
    Og lækker ny pude.

    Jeg er også med på en bytter hvis det er.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  7. My oh my, herlig med laaaang ferie.Det er vel et bra frynsegode ved studentlivet:)Herlige stoffer, og så fint maleri!Blir vel en masse fint laget nå som du har ferie:)

    SvarSlet
  8. Tillkke med ferien :) Så er der tid til at nå et par projekter!
    Super super flot maleri du har lavet!!

    SvarSlet
  9. Tillykke med ferien :-)

    Jeg kom lige forbi helt tilfældigt, og faldt med det samme for dit smukke billede! Godt det endelig har fået plads på en væg! Det er virkelig flot!!
    Jeg melder mig straks som fast læser, og glæder mig til at se hvad du ellers har at byde på :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  10. SKØNT maleri - er helt vild med det. Og rigtig fin pude - jeg er ikke nået en disse videre med mine patchwork-projekter.
    Har omsider fået svaret på din mail - mit internet har været nede.
    Kh. Malene

    SvarSlet