27. maj 2010

Min første give-away

Ovenpå gårsdagens ubehagelige oplevelser her i dette skønne blogland, synes jeg, at vi trænger til noget positivt, så derfor søsætter jeg min første give away som et lille forsøg på at bidrage til den gode stemning:)
1. præmien er et tørklæde flettet af 70'er stof i et væld af farver. Tørklædet på billedet er mit eget, så det I kan vinde ser måske ikke helt sådan ud. (til jer der selv har lyst til at kaste jer ud i sådan et projekt, så kan I finde opskriften hos Trine)

2. præmien er en kosmetikpung i lækkert 70'er stof fra Nanna. (som pt. har 50 % udsalg!)

Hvis I har lyst til at være med, så skriv en kommentar. Hvis I også melder jer som faste læsere eller linker til mig, så bliver jeg glad, men man kan altså kun få 1 lod.

Jeg trækker lod torsdag d. 10 juni!

Glæder mig til at se, hvem der vil være med:)

68 kommentarer:

  1. God ide og fine, fine præmier. Jeg er med :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød! Og hvor er det nogle lækre præmier. Count me in :)

    SvarSlet
  3. Wow lækre præmier..:)
    Jeg er helt klart med..
    OG har faktisk haft samme tanke som dig mht. lidt god stemning, så min give away er også lige på trapperne..;)

    Nyd dagen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Rigtig dejligt med lidt positivt oven på alle de ubehageligheder. Jeg vil rigtig gerne være med sikke fine sager :)

    SvarSlet
  5. Fine fine gaver, jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  6. Rigtig skønne præmier...jeg er helt sikkert med. Også selvom jeg allerede har en af dine fine punge og jeg har planer om et lignende tørklæde-projekt. Kan sagtens bruge flere kreationer fra din dygtige hånd (hænder):)

    SvarSlet
  7. Nej hvor er de fine Anne! Jeg er klart med - ved jo at du laver skønnne ting. Det jeg i forvejen har fra din hånd er med mig hver dag:-)

    SvarSlet
  8. Det vil jeg gerne være med til. Sikke en sød tanke.

    SvarSlet
  9. Jeg VIL VIL VIL bare vinde her:-)
    Krydser og beder!

    SvarSlet
  10. Skønne sager, en dejlig optur i alt det triste.

    Hilsen Rebekka

    SvarSlet
  11. Wauw nogle fede ting du har lavet. I love it. Jeg er med :) Kh Nanna.

    SvarSlet
  12. Hej Anne
    Dejligt med en positiv og fin give away.
    count me in. Linker selvfølgelig til dig...
    kh TIne

    SvarSlet
  13. Fine sager, jeg er helt klart med ;o)

    SvarSlet
  14. Hvor er det nogle lækre præmier.
    Jeg vil meget gerne vinde.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  15. Hvor er det lækkert vil MEGET gerne vinde :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Nej hvor er det dog bare smukt. Her vil jeg helt sikkert gerne være med. Kh. Charlotte

    SvarSlet
  17. Nogle skønne præmier ;o)
    Vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  18. Hej Anne
    Såå fine præmier, så jeg er helt klart med!
    Kh Mette

    SvarSlet
  19. Jeg ELSKER tørklæder og smider et lod:) og linker også denne skønne give away...
    Håber jeg vinder:=)

    SvarSlet
  20. Skønne præmier - jeg vil gerne deltage og linker gerne til dette fantastiske initiativ :)

    SvarSlet
  21. Jeg er med. Sikke et lækkert tørklæde. Opskriften er gemt til senere ;)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  22. Godt at du spreder lidt glæde. Jeg er med..

    SvarSlet
  23. Ihhh jubii jeg er glad og jeg er med og jeg linker, jeg har så meget plads og ikke mange billeder ;-)

    SvarSlet
  24. Jeg er med, dejlige gaver :o)

    SvarSlet
  25. Ja dejligt med lidt glæde i blogland.. super skønne gaver ;)

    SvarSlet
  26. Det var dog et skønt initivativ i disse lidt dystre dage.
    jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  27. wauu nogle fine præmier. jeg må helt sikkert være med. Håber jeg vinder. :)

    SvarSlet
  28. Uhhh, her vil jeg gerne være med. Så fine sager vil passe perfekt her!

    SvarSlet
  29. Sikke fine sager! Hvor er du dygtig! :D Vil hjertens gerne være med i lodtrækningen!

    SvarSlet
  30. Det er da lige til at blive i forårshumør af. Har også lagt et lille link til din give-away på min blog.

    Smil fra Line
    http://jafcb.blogspot.com/

    SvarSlet
  31. god ide og dejlige præmier. jeg linker da gerne hertil.

    SvarSlet
  32. weeeee -. jeg er med :O) og vil SÅ gerne vinde :O)
    Mette/ Fruea

    SvarSlet
  33. Skøn tanke, og rigtig fine ting! Jeg er gerne med :O)

    SvarSlet
  34. Å herlige premier!! Jeg holder på å prøve å sy en lignende lommebok her i kveld, men jeg har lagt den litt ifra meg nå, ble ikke så fin hihi. Jeg gjør deg også glad ved å legge meg til som følger

    SvarSlet
  35. Åh så fina saker du gör. Jag vill vara med i din giveaway. Har lagt till mig som följare. Jag har också en giveaway. Hade varit skoj om du ville vara med.

    SvarSlet
  36. God ide at vende negativt til positivt, jeg er med og linker selvfølgelig:-)

    SvarSlet
  37. Blir gjerne med. Flotte premier.
    Ha en fin helg.

    SvarSlet
  38. Fine sager, melder mig som fast læser og vil gerne v

    SvarSlet
  39. Er også lige med her, fine ting:)
    majanyland@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Uhh lækre ting man kan vinde, jeg prøver lykken :) Og jeg skal nok linke på min blog :)
    Ha en go dag :)

    SvarSlet
  41. Ej.. hvor lækkert, jeg er med!!! Det var så fint det tørklæde, også "live", og jeg ved at jeg ikke når at lave et sådant selv i nærmeste fremtid, hvor det primært handler om kommende baby og store lillepige Sophia :-)

    Kram B

    SvarSlet
  42. Ja jeg er veldig gjerne med! For en flott blogg :-) Krysser fingrene for meg selv, for det var et flott tørkle!

    SvarSlet
  43. Sikke dog en drøm af et tørklæde, så fint! Jeg krydser alt, hvad jeg krydse kan....

    SvarSlet
  44. Kjempe pent skjerf!
    I og med at jeg ikke har så mange stoffer håper jeg på å vinnet et her hos deg;)

    SvarSlet
  45. Ih, jeg vil da helt klart være med:)

    SvarSlet
  46. Et lod til mig :) Hvor er det bare flot. Kig fordi min blog har også en give away :)

    SvarSlet
  47. UH, jeg vil rigtig gerne være med i din give-away, Anne. Så jeg krydser mine fingre!

    Jeg har i øvrigt lige postet gaven som du vandt hos mig. :o)

    SvarSlet
  48. Hejsa.

    jeg vil da helt sikkert rigtig gerne deltage her.
    der er altid lækre ting at finde på din blog, er vild med halstørklædet :)

    Kh sara

    SvarSlet
  49. så fint! Jeg vil også gerne være med ;)

    SvarSlet
  50. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  51. Jeg er så gjerne med, tørrkle til min bursdag hadde vært fint, elsker presanger!

    SvarSlet
  52. Juhuu lækre præmier!!!!! Jeg er med :)

    SvarSlet
  53. Fedt tørklæde du har lavet.
    Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  54. Nøj, hvor bliver jeg glad for at se at tørklædet spreder sig i blogland. Jeg bliver så stolt og så glad!
    En dejlig giveaway du har lavet - men put nu ikke mit lod i bunken, jeg har et tørklæde næsten magen til ;-)

    Rigtig dejligt initiativ, Kh Trine

    SvarSlet
  55. Hejsan, jag bara måste vara med i din tävling...
    På bloggen Mama Lola hittade jag en likadan som hon sytt och blev så förtjust i den. Blev riktigt glad när jag fick se att det fanns en tävling där man kunde vinna en liknande scharfs, så här är jag nu och vill vara med.
    Nu är det bara att hålla tummarna hårt, hårt och hoppas på tur.
    Ska nu titta vidare på din blogg.

    Många hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlet
  56. Hvor fint :-)
    Jeg vil gerne være med her på 1 lod.
    D. 10 juni er vores 4 års bryllupsdag, så jeg håber på en ekstra lille gave denne dag ;-)
    Tak for en fin blog.
    VH Linsens

    SvarSlet
  57. Sikke nogle skønne præmier... Jeg vil helt klart gerne være med.. Er fast læser i forvejen, men linker selvfølgelig også...:)

    SvarSlet
  58. åå hvor fantastisk! jeg er med ;)

    SvarSlet
  59. Dejlige farver så der vil jeg gerne være med.

    SvarSlet
  60. Skønne præmier. Vil meget gerne være med. Krydser fingre.

    SvarSlet
  61. Sikke nogle fine præmier, vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  62. Jeg er helt vild med den kosmetikpung!!! -og vil meget gerne være med :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  63. Jeg vil også rigtigt gerne være med :-)
    musling11@live.dk

    SvarSlet
  64. Fede præmier. jeg er med

    SvarSlet
  65. Yeah nogle fine ting :)
    Jeg melder mig også til lodtrækningen.

    Mvh Anne aka. Krittewitt

    PS. hvor er det en fin blog du har :)

    SvarSlet