12. maj 2010

Lykkelig overtroisk?

På en dag som i dag, hvor regnen står ned i stænger, og hvor min opgave synes uoverskuelig, så tyede jeg til lidt købe-lykke...
Den lille fyr er en sonny angel, der efter sigende skulle bringe sin ejer lykke. Det er meningen, at man køber dem i en lille æske uden af vide, hvilken figur man får. Men i de fleste forretninger er de små figurer blevet pakket ud af deres æsker, så man selv kan vælge. Nå, men jeg kan nu godt lide ideen med, at man ikke skal vide, hvilken en, man får, så derfor bad jeg den søde ekspedient om at vælge en til mig. Og hun valgte så denne lille fine løve. Hvorfor det lige blev den, ved jeg ikke (måske fordi regnen gør mit hår temmelig kruset og stort!), men jeg er sikker på, at den nok skal bringe mig lidt held og lykke... Lidt overtroisk (naiv?!) er man vel...
I min postkasse lå der stof fra en change away med Malene, og suk sikke fint stof! Tak Malene:)
Malenes stof er til venstre i billedet, mens stoffet til højre er fra Tine. I går aftes mødtes jeg nemlig med hende og Barbara til krea, kage og stofbytte. Hyggeligt at se folk irl:)
Husk at holde øje med Mias blog i denne uge, så I kan tilmelde jer det sjællandske blogtræf:) Der glæder jeg mig til at se endnu flere af jer irl!

8 kommentarer:

  1. De er SÅ søde de figurer :-) Jeg må se om jeg kan google dem...

    SvarSlet
  2. Kendte slet ikke de figurer, men du må endelig lade mig vide, hvis de bringer lykke:) Godt du blev glad for stoffet! Jeg er også glad for vores bytter. Ih, det lyder hyggeligt med jeres krea, kage og stofbytte dag - blir helt misundelig...Gid jeg boede i nærheden:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Det var en søt liten figur, det er klart den bringer lykke!Og for noen fantastiske stoffer!!!Herlig herlig retro:)Ha en fin dag!

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Tak for i går. Super hyggeligt.
    Jeg har allerede taget hul på det brune stof, som jeg byttede med dig.
    Sød lille figur. Håber den bringer lykke.
    kh Tine

    SvarSlet
  5. Hej Anne,
    Ja, tak for igår, det var rigtig hyggeligt, og sødt af dig at du ville ligge "hus" til vores lille mini-krea-træf :-)
    Har klippet et stort lækkert stykke af det lilla stof til dig, men altså ikke været ude i det m..vejr.
    Mon du er hjemme eller i nærheden i morgen?

    Kram fra Barbara

    SvarSlet
  6. Hej Majken
    Der er i hvert fald nogle netbutikker, der sælger dem - og så kan man vist både vælge, om man vil vide, hvad der er indeni, eller om man vil overraskes!

    Hej Malene
    Jamen du er skam også hjertelig velkommen til at kigge forbi, selv om det er lidt langt væk;) Skal nok fortælle dig, om den lille løve bringer lykke!

    Hej Andregasellen
    Ja, jeg synes også, at det er en rigtig sød figur! Har også lyst til at købe en mere:)

    Hej Tine
    Selv tak for sidst:) Glæder mig til at se, hvordan det brune stof ser ud på dit pude-projekt!

    Hej Barbara
    Også selv tak for sidst til dig:) Og ja, sikke et m... vejr i dag! Jeg skriver opgave i morgen, så jeg er hjemme. Du siger bare til, hvis vi skal mødes på halvvejen;)

    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Hej
    De er så fine de figur....
    Hvis det kan hjælpe så kan de købes hos Akimbo inde i byen(KBH)
    Og sikke noget lækkert stof:)

    SvarSlet
  8. Hej Vicki
    Det var faktisk lige præcis der, jeg købte den:)
    Og hold op hvor har den butik bare mange fine ting!
    Kh Anne

    SvarSlet