24. maj 2010

Lidt af hvert

I sidste uge nåede jeg på posthuset med nogle bestillinger, så nu skulle tøjet gerne være hos de tre nye ejermænd. Jeg har eksperimenteret med smock i nakken på sommerhattene, så man undgår bindesnørre. Smocken er syet på mellem de to lag stof, så den er helt vendbar. Så det er jo nærmest 2 i 1:)

Jeg gav mig selv en (velfortjent?) pause fra opgaven og drog her i pinsen til Rømø for at nyde vejret og naturen. Det er altså bare dejligt at gå en lang tur ved Vesterhavet i klipklappere! Men for hulen, hvor er vandet bare koldt! (altså ikke fordi jeg gik i vandet - men jeg dyppede da lige en tå eller to...)

Hjemme ventede der en pakke fra Kristin i min postkasse. Dejligt grønt stof til samlingen, der efterhånden er ved at vokse sig større end hylderne.
Min mors søde kollega har givet mig det fine grafiske stof fra Arne Jacobsen, og det skal helt sikkert forvandles til en lækker sofapude.

Jeg håber, I alle har nydt pinsen:)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare smart med smock i nakken! Det skal helt sikkert forsøges!

    I øvrigt lækre farve-kombier.

    Jeg har sendt en pakke afsted til dig i dag:-)

    SvarSlet
  2. Super flotte hatte...

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg er også helt vild med dine hatte, kan de bestilles eller købes via Trendsales eller hvordan gør du? Det er nogle rigtig flotte kombinationer af mønstre og farver du har valgt!
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hej Christina
    Ihh hvor jeg glæder mig til at modtage din pakke!

    Hej Lise
    Tak skal du ha':)

    Hej Mette
    Jeg har ikke en trendsales-profil, men send mig en mail, hvis du er interesseret, og så kan vi sagtens finde ud af noget:)

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej Anne..
    Dejligt at du har nydt Rømø og holdt lidt pause..:) Her er der holdt lidt for meget fri - og blevet knoklet lidt for meget med at finpudse bryllupsinvitationerne, så nu sidder jeg og kæmper for at komme igennem en bunke tyske stile... Gider ikke..;)

    Lækre ting - igen - du har kreeret..:) Måske det er muligt at købe en sommerhat til Karo..? Så kan den måske sendes med når vi skal bytte stof/svampe..?:)

    Ha' en dejlig aften - her blir' den lang..

    Kh Anne

    SvarSlet