16. maj 2010

Blomstrende bytterier og hæklede armbånd

Jeg har haft gang i et par byttehandler og har af Malene fået det fine fine gule tapet, som skal bruges til et par Netto-æsker. Det skønne lilla blomstrede stof har jeg byttet mig til hos Barbara, og det mønstrede stykke Amy Butler stof havde hun lagt i pakken som en ekstra ting:) Tak til både Malene og Barbara! Jeg håber, I er blevet lige så glade for det, jeg har sendt til jer.
Der er ikke så forfærdeligt meget gang i min symaskine for tiden. Synes ikke helt jeg orker at sidde foran symaskinen om aftenen, når jeg har siddet foran computeren hele dagen... Til gengæld er det ret hyggeligt at sidde i sofaen og hækle armbånd efter Karens opskift.

I morgen skal jeg mødes med en studiemakker, som har fundet to grønne 70'er dynebetræk til mig, så hvis der er nogen, der gerne vil have fingrene i noget grønt blomstret stof, så er jeg snart med på en bytter:) Skal nok lægge billeder på bloggen i morgen.
Ha' en god aften derude!

4 kommentarer:

  1. Det skønne, gule tapet fik jeg også fingrene i:) Ih, grønt retrostof - jeg er altid klar på en bytter:)

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Glæder mig til at se hvad det er for noget stof..bare jeg også snart var heldig i en genbrugsforretning..synes det er lidt tamt på det område for tiden.
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Hej Anne.

    Sikke nogle fine armbånd. Ærgerligt at der er et helt år til min fødseldag ;)
    Knus
    Sille

    SvarSlet