20. maj 2010

Blogleg=overspringshandling!

Jeg fik lige en opfordring fra Christina om at være med i en lille blogleg, og det kan man da ikke sige nej til;)

Morgenes nedtur
var at blive vækket alt for tidligt af pippende fugle

Udenfor mit vindue er der enormt lyst

I mit fjernsyn kører absolut intet (jeg er en af dem, der bare kræver RO, når jeg skriver!)

Jeg vil til at høre lyden fra min symaskine

Mit tøj er sorte Tiger, sort bluse, blå og hvid prikket cardigan, mit nye tørklæde og en lang halskæde med en mint-farvet stor keramikperle

I dag skal jeg nå at sy en kjole færdig, skrive diskussion og slutrefleksion, gå på posthuset, passe en venindes børn, sy knapper i en jakke for min bror, klippe pandehår, pakke, vaske op, rydde op, og det var vist det...

Men jeg vil hellere gå på Tante T og kaste mig over deres kagebord!

I vindueskarmen står der to Kähler-skåle, to lys, en keramikvase fra Girlie Hurly og en plante af ukendt art, og som vist er døende...

Weekenden skal gå med en tur til Rømø med en stor del af familien, nye asparges og lange ture ved vesterhavet - glæder mig!

Morgenens optur er, at ordene nærmest fosser ud af mig, så diskussionen er næsten færdig:)

Dette billede har I aldrig set
Mine to oldemødre, der sludrer (og sladrer?) og hygger sig i solen.

Nu skal jeg sende stafetten videre, og det gør jeg til Barbara og Tine, hvis I har lyst til at lege med.

3 kommentarer:

  1. Skønt billede af dine oldemødre!
    Og rigtig god tur til Rømø lyder rigtig dejligt!

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Det kan du tro, jeg vil. Det bliver desværre nok først efter weekenden, da vi skal holde fødselsdag for Liv i morgen og til Jylland hele weekenden. Men jeg vil meget gerne og jeg gør det så snart jeg kan ...;-)

    Har købt sekskanter til dig, og de ligger i konvolutten. Jeg skal bare lige have dem sendt.

    kh Tine

    SvarSlet
  3. Hej Anne,
    Hyggelig blogleg - det vil jeg meget gerne føre videre, måske i morgen (Har først lige set det nu nemlig) ;-)
    Og vedr. det grønne stof, hvor meget skal vi bytte, måske en meter eller halvanden?
    Ja, og skønt billede! God tur til Rømø ;-)

    Knus

    SvarSlet