20. april 2010

SUK


Jeg skriver opgave (læs: jeg er ikke helt gået i gang endnu...), hvilket betyder, at den ene halvdel af mit spisebord (hurra, for et stort spisebord) er fyldt med bøger, mens den anden halvdel er dækket af mit nye projekt "jeg vil også i gang med de dersens sekskanter". Jeg plejer nu ellers godt at kunne multitaske, men det er som om, at man (jeg) ikke helt kan kombinere de her to ting, og øv for det, for jeg ved da godt, hvilket projekt, jeg helst vil kaste mig over... SUK
Stoffet på de nederste to billeder til højre har jeg fået i en byttehandel med Malene. TAK Malene, de skal helt sikkert med i både projekt lappetæppe og projekt sekskant:)

7 kommentarer:

  1. dit bord ligner mit bord.. Bøger, notater, computer i den ene ende - og garn, stof, symaskine i den anden - og sukker efter mig.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Hmmm... heldigvis ser bordet hos os ikke sådan ud.... Det flyder til gengæld med vasketøj, Sy-projekter (den lidt sure slags) en halv bolle, lidt udtværet banan grydeskeer i flere farver og en citron??? = 8 måneder gammel søn.
    Kan ikke se dine bøger ordentligt, hvad læser du?

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Du er da mega effektiv med alle de sekskanter, du allerede har lavet. Jeg er allerede håbløs bagefter...
    Hvad er det for en opgave, du er i gang med? Og hvad studerer du?
    I øvrigt er det noget vildt flot stof, du har fået byttet dig til. Tror lige, at jeg skal have fat på Malene.
    kh Tine

    SvarSlet
  4. Hej piger
    Christina, der er dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste med et rodet spisebord:)
    Lui, jeg læser informations- og biblioteksvidenskab og er lige startet på kandidaten.
    Tine, jeg skriver opgave om museumsformidling for børn - specielt børn i 2-årsalderen, for så har jeg mulighed for at hive nogle af børnene fra min vuggestue (der arbejder jeg ved siden af mit studie) med ind på Børnenes Museum. Uddannelsen er ret bred, så derfor forsøger jeg at få så meget børnekultur som muligt ind i mine opgaver, for det er det, jeg brænder for. Altså ud over syningen, der pt. trækker mest;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Det lyder virkelig spændende. Men jeg kender godt det der med, at der lige er noget andet, som trækker lidt mere. Mit speciale trak i hvert fald lidt ud, fordi jeg lige skulle nogle andre ting (læs: rigtig mange ting) ind imellem...

    SvarSlet
  6. Suk hjerte, brist ej.... du når nok det hele. lyder spændende med læseriet og fint sy-projekt.
    Smil,

    SvarSlet
  7. Hej Anne
    Godt du blev glad for stoffet - jeg er også yderst tilfreds med vores bytter:) Glæder mig til at følge dit lappe-projekt og dit projekt-sekskant (har selv lige påbegyndt et). Kan i øvrigt berolige dig med at også mit spisebord ser sådan ud - eller værre faktisk - orker ikke at pakke alting væk hver aften, når jeg kun kan finde så lidt tid hver dag til at være kreativ. Men det skal snart være slut...når vi finder noget andet at bo i:)
    Lyder spændende med studiet, men det er selvfølgelig også en irriterende tidsrøver fra alle syslerierne:)

    SvarSlet