14. april 2010

Nye gamle bøger

I dag lå der et par bøger i min postkasse, og de er bare så fine. Jeg har købt dem antikvarisk på nettet, men de er i rigtig god stand, og så var de ikke så dyre (eller måske var de...?). Sybogen er ikke helt, som jeg havde regnet med, for der er ikke symønstre bagerst, som man kan tegne af! Dem skal man (jeg!) selv lave ud fra nogle mål og mindre tegninger, åh åh, siger jeg bare!
Tilgengæld er den anden bog meget pædagogisk og fuld af illustrationer, så jeg tror, jeg starter med den:)

7 kommentarer:

  1. neeeej hvor fin, glæder mig til at se hvad du får lavet!
    Smil, camilla

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine. Er helt vild med alle de dyr. Jeg sender dig lige en mail angående vores lille møde.
    kh Tine

    SvarSlet
  3. Hvor er de gule bamser søde! Jeg ville helt ønske jeg var barn igen :)

    SvarSlet
  4. SY bogen fandt jeg også i genbrugen for noget tid siden, men har faktisk ikke fået kigget så meget i den endnu. Bogen med dyrene ser godt nok spændende ud:)

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg misundelig på dine nyanskaffelser. Står også højt på min ønskeliste :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Fantastisk at du har fået fingrene i den dyrebog, husker den fra min barndom - er det Lis paludan der har lavet den??? Det ligner hendes streg/stil!

    dejlig fredag til dig, KH Karen Marie

    SvarSlet
  7. Hej Karen Marie
    Ja, det er Lis Paludan:) Jeg fandt den på antikvariat.net, så måske du kan finde en mere, hvis du også gerne vil have fingrene i den.
    Også god fredag til dig.
    Kh Anne

    SvarSlet