6. april 2010

Lilla strik og hæklede converse

Jeg har kastet mig over en trøje i vendestrik, og her er det færdige resultat. Jeg valgte den lilla farve, mens min veninde Stine valgte de grønne knapper og den orange tråd, og vi er enige om, at vi er ret godt tilfredse med samarbejdet;)
De hæklede converse i mini-størrelse er lavet efter inspiration fra en opskrift, som jeg dog må erkende, at jeg ikke forstod en brik af... Jeg har stadig ikke helt styr på de der fm, lm osv., og så er opskriften på norsk, hvilket ikke ligefrem hjælper! Men hvis der er nogle kyndige hæklere, som har lyst til at hækle et par små nuttede converse, så kan opskriften findes her.

7 kommentarer:

  1. Aj, hvor er de bare nuttede de Converse :-) Gid jeg kunne hækle! Giver straks idéen videre til farmor...

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker cardigan.. Rigtig godt samarbejde med veninden - farverne bringer den lige til "next level" :-)

    SvarSlet
  3. Super leks cardigan og så de skoooo... hvor er de tjekkede.
    Jeg er helt enig i Christinas kommentar, den grønne og den orange farve gør den lækker med lækker på. Kh sine

    SvarSlet
  4. HVor er du sej Anne. Super skønne sager. Fik du købt lidt Liberty i london?

    SvarSlet
  5. Hej Majken
    Så er det da heldigt, at du har en hæklende farmor i familien:) Jeg håber hun forstår opskriften bedre end jeg gjorde!

    Hej Christina og Sine
    Ja, jeg synes også, at de grønne knapper og den orange tråd lige hiver cardiganen et tak op - dejligt, at der også er andre, der synes det:)

    Hej Jeannet
    Tak:) Næ, jeg købte ikke noget liberty, men jeg kiggede selvfølgelig ind af vinduerne i deres meget fine forretning!

    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Sikke en lækker cardi. Skøn farvesammensætning og helt fantastisk søde Converse. Hvor er du go´!
    vh Mette

    SvarSlet
  7. Hej Anne...
    Skøn strikket sag, du har kreeret..:) Rigtig fin..
    Også søde Converse'r - men vist et lidt for kreævende projekt for mig..;)
    Kh Anne

    SvarSlet