8. april 2010

Jeg holder posten i gang...

I dag fik jeg hele tre dejlige pakker ind af døren:)
Jeg vandt for nogle dage siden Malenes give away, som bestod af to super fine brocher! Jeg er rigtig glad for dem Malene, og nu sidder de og pynter min kosmetikpung - og utrolig nok, passer de så perfekt i farven til den, at man skaulle tro, de altid havde siddet der:)


Så har jeg også modtaget dette meget fine stof fra Malika&Rosa. Jeg kan slet ikke stå for de små nuttede figurer og deres fine detaljerede tøj! Malika&Rosa har forøvrigt rigtig meget fint stof, så kig forbi, hvis I ikke allerede kender stedet;)

Sidst - men absolut ikke mindst! - ventede en dejlig stak stof fra Nanna på mig på posthuset. Glæder mig til at sætte saksen i det! Skynd jeg forbi hendes webbutik, for hun har stadig tilbud...

11 kommentarer:

  1. Ih, hvor dejligt! Synes også at jeg får sendt lidt afsted i øjeblikket, og at der jævnligt ligger lidt sager i postkassen retur, og det er RIGTIG skønt at finde andet end uønskede rudekuverter :-)
    Har selv købt lidt stof hos Nanna fra Bloomers, og kan næsten ikke vente til det ankommer! "Hvorfor får du hele tiden gaver, mor" spørger Sophia. Tja, det føles faktisk sådan, selvom man sommetider selv på et tidspunkt har betalt ;-)
    God aften B

    SvarSlet
  2. Lækre brocher..:) De er godt nok fine..
    Posten skal jo også ha' lidt at lave.. Her står det lit stille pga travlt på arbejde - men håber snart jeg får tid til lidt mere stofjagt...;) Karo er også vild med at hjælpe til med at pakke alle de fine pakker op.. Det forstår man jo godt..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Hej Barbara
    Ha ha, hvor er det en sjov kommentar fra Sophia:) Men jeg er helt enig med hende, for jeg har det også med at glemme, at jeg rent faktisk betaler for "gaverne"!

    Hej Anne
    Ja, de er bare super fine de brocher! Dejligt, at du har en lille hjælper til at pakke ud:) Hov forresten, jeg bytter selvfølgelig også med de her stoffer, hvis der er noget der frister;)

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne!
    God du holder posten i gang:-) Det er vi mange der gør - mon ikke snart de giver rabat??
    Hvor er de fine de brocher - på den fine toiletpung, som jeg også nyder synet af hver dag:-)
    Tænkte om du vil bytte/sælge lidt til lapper af stoffet på toiletpungen? Vil nemlig gerne have det til at indgår i mit lappetæppe til Karla My:-)

    Ha en dejlig dag - weekenden er lige om hjørnet

    Kh Kristin

    SvarSlet
  5. Hej Anne. Godt du blev glad for brocherne. De passer da bare super godt der på din kosmetikpung:) Gad i øvrigt godt eje sådan en fin pung - mon vi kan indgå en bytteaftale mod noget stof?
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Hej Kristin
    Uhh jeg har godt nok ikke så meget af det stof tilbage, for det var kun et pudebetræk. Men hvor meget kunne du tænke dig?

    Hej Malene
    Ja jeg vil da gerne lave en kosmetikpung til dig, men det kan bare ikke lige blive af det samme stof. Men jeg kan sende dig billeder af hvad jeg har liggende af stof, hvis du er interesseret i en kosmetikpung i noget andet stof?

    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Hej Anne. Det er helt ok, hvis det blir i noget andet stof. Jeg er bare vild med stilen:) Du må meget gerne sende billeder:)

    SvarSlet
  8. Hej Malene
    Så har jeg lige sendt billeder til dig:)

    SvarSlet
  9. Hej Anne!

    Stykkerne jeg skal brug skal være 15*15 cm...
    Måske har du noget andet godt i gemmerne?


    Kh Kristin

    SvarSlet
  10. Hej Kristin
    Jeg sender dig lige en mail:)

    SvarSlet
  11. Jeg vil RIGTIG gerne be om din skabelon til Ries fugle :)

    Kh sarah

    dandylion@live.dk

    SvarSlet