4. april 2010

Hjemme igen:)

fine døre i Notting Hill

Jeg kan godt li' at rejse og være væk fra det hele, men det er nu altså heller ikke så tosset at være hjemme igen! Vi (altså min mor og jeg) havde en super hyggelig tur til London:) Der var ikke et eneste lillebitte kulturelt arrangement på programmet (sikke noget!), så det var bare shopping, sushi i lange baner og kage (også i lange baner...). Nu er jeg så hjemme igen med - endnu større - trang til kage, fattig men GLAD:)

Her kommer der lige nogle glimt af/fra London:


Vi boede på Hotel Umi, der ligger lidt nord for Notting Hill. Hyggeligt hotel til en rimelig pris, god service, og så ligger det godt. Vi spiste sushi på Wasabi (det koster ca. halvdelen i forhold til DK) på Oxford Street, shoppede tøj i Primark (forestil jer H&M bare MEGET billigere), der også ligger på Oxford Street og købte boligting i Habitat på Regent Street. Og så fik jeg den bedste og fineste muffin på Café Hummingbird på Portobello Road!

Sidst men ikke mindst...

... behøver jeg at sige, at jeg var skuffet!?


Lige et lille glimt fra Rømø, der bestemt heller ikke er et dumt sted at være, og især efter et par dage i London, var det nu meget rart med lidt natur og frisk luft! Jeg håber, I alle har nydt/nyder påsken, hvor end I måtte være:)

6 kommentarer:

  1. Hej Anne.

    Det ser jo ud som en skøn tur til London. Jeg kan se i fandt Habitat! Var det ikke bare lækkert?
    Jeg er helt vild med den butik.
    Vi har lige været i Frankrig og fandt også der en Habitat. Det er svært at komme ud uden noget i posen!

    Dejligt at høre om din tur.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Det ser ud som om I har haft en skøn tur. Drømmer også om London...Habitat, Liberty, Top Shop, Fish&Chips og alt det andet :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  3. Hej Malene
    Jo, Habitat er godt nok en lækker butik! Jeg gik heller ikke tomhændet ud derfra;) Så tak for tippet!

    Hej Shina
    Uh ja fish & chips fik vi faktisk også, mums:) London er bare en dejlig by!

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne..
    Velkommen hjem..:)
    Årh hvor ser London bare indbydende ud.. Det må jeg da vist også hellere gøre engang..;)
    Jeg har lige en stor stak elevplaner og staveprøver på programmet i dag - men regner med at få tid til 'stofbytte'mail i aften..:)
    Nyd dagen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej Anne.
    Det lyder til i havde en dejlig tur:-)
    Vil du ikke sende mig en mail med din adresse? jeg kører gaveleg den anden vej (se min blog).

    SvarSlet