22. april 2010

Farveglæde

I dag modtog jeg 1.præmien fra Krudtuglens Mor's give away - og WAUW, siger jeg bare! Tasken er farverig og skøn, og man kan da ikke andet end at blive glad af at kigge på den! Tak Christina - jeg er ovenud lykkelig for den, og jeg er glad for, at jeg lod dig vælge farver:) Tasken skal hænge og pynte på én af mine nyindkøbte fugleknager (når brormand altså kommer forbi med boremaskinen...)

Det har i det hele taget bare været en god dag, for i dag knækkede min vejleder og jeg koden til mit teoriafsnit:) Og nu glæder jeg mig faktisk til at komme i gang, og det er da et ret godt udgangspunkt!

8 kommentarer:

  1. Fedt at du kan lide den - håber den vil blive brugt flittigt :)

    SvarSlet
  2. Jeg kommer helt sikkert til at bruge den flittigt! Den skal svinges over skulderen i morgen, når jeg skal på arbejde:)

    SvarSlet
  3. wow så utrolig spesielt at vi har bilder av akkuratt de samme dørene. Det var jo mega sprøtt. veldig morsomt at du sa ifra. fin blogg du har. ha en flott helg!

    SvarSlet
  4. Super skøn taske - kan godt forstå du er glad for den:) Blir nødt til at spørge, hvordan du får lavet rammen som i den første collage? Jeg kan ikke få billederne til at sidde forskudt for hinanden, sådan at billederne er lige store i den ene side, men forskellige størrelser i den anden. Bruger du PhotoScape eller et andet program og kan det lade sig gøre at ændre eller vende "rammen"? Håber du kan hjælpe, for jeg irriterer mig over det hver gang jeg skal lave collager...

    SvarSlet
  5. Hej Malene
    Jeg bruger picasa. Man kan ikke ændre billederne, så de sidder forskudt. Grunden til at mine billeder sidder forskudt er fordi, at nogle af billederne er fotograferet på højkant, mens andre er på langs (hvis du forstår...!?)
    Der er et ret enkelt program, så det er bare med at lege med de forskellige formater og prøve sig frem:)Håber du finder ud af det, og ellers så spørger du bare igen!
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hej Anne..
    Sikke en fin taske du kommer til at slentre rundt med ude i foråret.;)
    Lækker lækker som alt muligt andet fra hristinas hånd..;)
    Men også fine kroge! Hvor er de fra..?
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Nårh...jeg er med:) Måske jeg skulle prøve det program. Havde det på min computer, som nu er brudt sammen, men må vist hellere få det hentet igen:) Tak for hjælpen:)

    SvarSlet
  8. Hej Anne
    Knagerne har jeg købt i girlie hurly, så dem kan du finde på deres hjemmeside:) Og ellers kan du google "sparrow hook".

    Held og lykke med programmet, Malene:)

    SvarSlet