13. april 2010

En lille orange ven

I dag fik min røde birdie sig en lille orange ven. (ps. hvis du også er vild med orange, så kig lige på Camillas lækre orange collage - det er guf for øjnene!) Jeg kan slet ikke stå for hoptimisterne og har mest af alt lyst til at købe én af hver farve og én af hver størrelse! Indtil videre har jeg dog begrænset mig til de her to, men en gul eller lilla eller lyseblå (eller eller eller) ville altså også være hjertelig velkomne i min stue...

Stoffet har jeg byttet mig til hos Kristin, og det er bare så fint! Nu må jeg også efterhånden ha' rigeligt med stof til et lappetæppe, men på den anden side, så kan man vel aldrig få nok stof... eller kan man!?
Og så lige et billede af tre par bukser, der er kommet frem til de rette ejermænd.

8 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med hoptimisterne. Arvede en gul fra min Oldemor for år tilbage, og den har fået 2 røde venner købt på loppemarked. Så da de begyndte at produceres igen, blev jeg rigtigt glad! Har indtil videre kun fået købt den helt store i turkis, men skal helt sikkert have flere :)

    SvarSlet
  2. De hoptimister måtte også gerne hoppe forbi hos mig:-)

    Skønne bukser

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Du laver altså bare sådan noget fint tøj. Jeg drømmer lidt om en sydag med dig, så jeg kan lære en hel masse.
    kh Tine

    SvarSlet
  4. De er også bare så skønne de hoptimister.. De står også på min ønskeseddel..:)
    Og SÅ fint tøj - igen igen.. Jeg er vild med dine selebukser..
    KH Anne - som nok snart skal få sendt en mail, men det går lidt trægt herhjemme med syg Karoline og kun 1 voksen hjemme pt..

    SvarSlet
  5. Hej Anne

    Super lækkert stof og helt fantastiske smækbukser du syr.

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Tak for den fine reference/ mange smil, camilla

    SvarSlet
  7. Hej Julia
    Jeg vidste slet ikke, at man kunne få dem i turkis! Uha uha, endnu en man kan ønske sig:)

    Hej Christina
    Ja, gid hoptimisterne selv kunne hoppe forbi ens gadedør, så man kunne hapse dem allesammen:)

    Hej Tine
    Jamen, det kan vi da sagtens finde ud af! Det kunne da være super hyggeligt med en krea-kaffe-kage-dag:)

    Hej Anne
    Ja, de er bare for skønne de hoptimister! Og øv med sygdom:( God bedring med Karoline!

    Hej Shina
    Tak skal du ha'! Jeg er også selv ret tilfreds med smækbukserne:)

    Hej Camilla
    Jamen det var da så lidt:)

    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hej Anne

    Og du kan tro Mikkel er glad for sine ugle bukser, hver gang han ser ugen siger han som en ugle. Hvad kan du kreere af bluse der passer til dem og de andre bukser?? Elsker dit tøj.
    Kh Heidi

    SvarSlet