21. april 2010

Die Biene Maja og retrotapet

I dag gik jeg en lang tur i silende regnvejr (hvad man ikke alt gør for at slippe for at skrive opgave), og mine røde gummistøvler førte mig ned forbi den lokale genbrugsforretning, hvor jeg fandt noget sengetøj. Og så er det, jeg tænker: ligner det ikke Die Biene Maja? Kan I huske hende? En lille buttet bi, der fløj omkring, og som var venner med en græshoppe. Der var også en sang, men den kan jeg godt nok ikke længere huske. Ihh, hvor det vækker gode minder om barndom og tysk tv!

I dag var også dagen, hvor jeg fik en rulle af dette skønne skønne tapet, som også florerer godt og grundigt i blogland - men det er altså også bare fint! Og jeg er sikker på, at min skoreol bliver vældig glad for at blive omtapetseret:)

3 kommentarer:

  1. Tak fordi du meldte dig til min forårs give away.

    Hvor er det noget fint stof du har fundet. Jeg kan godt nok ikke huske den lille bi, men sød ser den ud.

    God dag til dig.

    Kh Birthe

    SvarSlet
  2. ... und diese Biene die ich meine, die heisst Maja... kleine freche süsse Biene Majaaaaa!!

    Jo jo, den er go nok! Det ER da Biene Maja. Eller i hvert fald tæt på!!

    Bare det var mig der havde fundet det fine stof. Tillykke med fundet!

    Knus og mange hilsener
    Camilla

    SvarSlet
  3. If some one wishes to be updated with hottest technologies afterward he must be visit this site and be up to
    date daily.
    Feel free to surf my web-site her comment is here

    SvarSlet