26. april 2010

Blomster og pærer i lange baner

Se liiiige, hvad jeg fandt i en genbrugsforretning i dag! En rund dug med lilla pærer:) Den er godt nok lidt falmet og plettet hist og pist, men der er rigtig mange af pærerne, der kan bruges til både det ene og det andet, og dugen skal helt sikkert forvandles til en masse lapper til mit lappetæppe.
Og så lå der er SKØN bunke stof i min postkasse. Stoffet har jeg købt af Helle, og det skal helt sikkert også indgå i mit lappetæppe:)

Nu mangler jeg så "bare" at sy 140 lapper sammen... Jeg håber godt nok, at resultatet bliver det hele værd;)

8 kommentarer:

  1. Skønne stoffer :) Fedt at gøre et kup både i gen'neren og omline :) Glæder mig til at se dine lapper :)

    SvarSlet
  2. Sikke fine stoffer..:) Helle har bare en masse guld..;) Og pærestoffet er godt nok også fint!
    Du må et smut herover og opleve et bagagerumsmarked - jeg gør dig gerne med selskab og giver kaffen..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Det lyder som en god plan, Anne. Så tager jeg kage med - ingen kaffe uden kage;)

    SvarSlet
  4. Uh - en pige efter mit hoved..;) Og måske jeg må lave kaffen om til the.. Kan slet ikke lide kaffe..;o) Men har lige drukket en kop pukka-the som jeg fik af dig... MUMS!

    SvarSlet
  5. Ha ha, hvor er det sjovt! Jeg er nemlig heller ikke så pjattet med kaffe;) Så en kop the ville helt sikkert være i orden! Jeg har også lige taget en kop pukka the - den der hedder refresh. Den er bare mums:)

    SvarSlet
  6. En masse lækkert stof - både fra genbrugen og fra Helle. Så var det måske dig som overbød mig på TS?:) Ville SÅ gerne have fat i det grønne. Du må endelig sige, hvis der skulle blive lidt tilovers, som du bytter med:) Glæder mig til at se, hvad du får tryllet frem af disse lækkerier:)

    SvarSlet
  7. Hej Malene
    Uh, jeg tror altså ikke, at det var mig, der overbød dig - det håber jeg da i hvert fald ikke;) Det var stofpakke 29, jeg købte. Ville du også gerne have fat i den?
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Nej, jeg bød på enkeltstykket - det grønne:) Ellers var det jo også bare helt fair:)

    SvarSlet