27. april 2010

Blogtræf, stoffund og tapet-bøger

Det vigtigste først: Vi er nogle stykker, der har et blogtræf i støbeskeen, og hvis du vil være med, så klik ind på Mias blog og tilmeld dig:) Det bliver sjovt, inspirerende og ikke mindst hyggeligt! Jeg glæder mig allerede, og jeg håber, at jeg får mange af jer at se:)
I dag fandt jeg det fineste orange/gule storblomstrede sengesæt i genbrugsen. Stoffet kommer slet ikke til sin ret på billedet, for farverne er mere klare i virkeligheden. Det er et af de der fund, man bliver helt høj af...!

I Tiger røg der tre små notesbøger ned i kurven og efter en gang tapet og lim, ser de nu sådan ud:

4 kommentarer:

  1. Hej Anne!

    Super fine notesbøger du har fået lavet. Spændende med jeres Blogtræf - bor desværre alt for langt væk.
    Ha en dejlig aften
    Kh

    SvarSlet
  2. Hej Anne!

    Super fine notesbøger du har lavet:-)
    Det lyder spændende med jeres blogtræf - bor desværre alt for langt væk... Øv!
    Ha en dejlig aften
    Kh Kristin

    SvarSlet
  3. Sikke hyggeligt det lyder. hvis man bare boede på Sjælland. Eller lige havde tid til at holde en weekend derovre, så var jeg også klar. Jeg håber I får en rigtig god dag sammen.
    Sikke fine notesbøger
    -Christina

    SvarSlet
  4. Jeg har meldt mig til, har bare ventet på det indlæg :o)
    Fine bøger, og lækkert stof!

    SvarSlet