16. marts 2010

Wow!

Jeg har fået en award! Jeg er overrasket, paf og helt vildt glad:)
Jeg har fået den af Tine, og det gør mig endnu mere glad, for jeg kigger tit forbi Tines blog, for at se, hvad hun laver af spændende ting.

Reglerne for denne award er som følgende:

The sunshine blog award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogword. The rules for accepting the award are:
  • Put the logo on your blog or within your post
  • Pass the award to 12 bloggers, and link the nominees within your post
  • Let them know they received this award by commenting their blogs
  • Share the love and link to the person from whom you received the award from
Jeg kan sagtens sende awarden videre til 12 personer, men jeg har altså valgt at sende den videre til de 5 blogs, som jeg bare MÅ forbi hver dag:)

Så jeg sender hermed awarden videre til:

Anne, som har bloggen Annchen. Annes blog er så fin, jordnær og inspirerende, og så tror jeg bare, at der gemmer sig det sødeste menneske bag.

Julia, som har bloggen The vintage hausfrau. Julia kan noget med stof og farver, som jeg er SÅ misundelig på, så derfor så skal jeg altid lige ind at se, hvad hun nu har fundet på.

Tine, som har bloggen En kreaholics bekendelser. Tine er ligesom mig tosset med Elsebeth Gynthers mønstre, æsker, papir og tapet, så det er altid sjovt at se, hvad Tine laver.

Heidi, som har bloggen Knæhøjkarse. Heidi skriver fantastisk, hendes fotografier er visuelt smukke, og så har hun en masse sjove ideer, så hele hendes blog er bare én stor æstetisk fornøjelse at besøge.

Ulla, som har bloggen Lullaby. Ulla laver de flotteste og mest gennemførte ting i det lækreste retrostof, jeg nogensinde har set. Hvem der bare havde hendes stoflager!

Så jeg sender hermed 5 awards videre, selv om der er SÅ mange flere blogs, som fortjener en award!

2 kommentarer:

  1. hihi tusind tak! Jeg sender dog ikke awarden videre igen, men det er virkelig dejligt at få sådan en ros.
    kh Tine

    SvarSlet
  2. Ih altså, Anne. Tusind tak for de søde ord, dem blev jeg rigtigt glad for! Jeg lægger den straks ind til den jeg fik af Tine, og snart laver jeg også et indlæg og takker. Vil lige tygge lidt på hvem der skal have den videre ;)

    SvarSlet