27. marts 2010

Turen går til...

... LONDON!
Nøj, hvor jeg glæder mig! Tasken er pakket, boardingcard er printet, og i morgen tidlig flyver jeg til London med min moar:) Vi skal ikke lavet andet end at hygge, spise og shoppe. Det er da lige til at overskue!
Bagefter går turen til Rømø, hvor den står på (endnu mere) familie-tamtam og ren og skær afslapning (hvis man ser bort fra den enorme stak bøger, jeg har med - efterhånden er det gået op for mig, at en opgave bare ikke skriver sig selv...)

I dag fik jeg afleveret denne røde fløjlsjakke til skønne lille Hannah, som efter sigende ikke ville ha' den af igen - dét kan jeg li' at høre:)


Rigtig god ferie til jer alle - jeg vender stærkt tilbage efter påsken!

8 kommentarer:

  1. Hej Anne..

    Du må ha' en rigtig dejlig London tur..:) Og også nyde Rømø.. Håber der bliver tid til afslapning trods alt..
    Jeg suser til Milano mandag - men så kan vi da lige vende tilbage til lidt stofchange på den anden side af påske måske..? Så er jeg lidt mere stabil, når fødselsdag og ferie er overstået..;)
    Nyd det..
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Ej en lækker jakke.. Og rigtig rigtig god tur..

    SvarSlet
  3. Hvor er det en lækker jakke - rigtig god tur- sidst men ikke mindst TAK for dine meget flotte ord som jeg slet ikke har fået taget ordentlig imod. Hvor er det dårlig stil at mig, det er endnu en to do ting i påsken. Jeg blev altså rigtig glad :)

    SvarSlet
  4. Super flot jakke. Kan da godt forstå at lillepigen ikke vil have den af igen:) God tur til London og Rømø - shoppe og afslapning det er lige præcis hvad man skal bruge sin ferie på:)

    SvarSlet
  5. Hej igen,
    Jo det er lige præcis broderibogen af Lis Paludan.
    Glæder mig til at se hvad du får ud af bladene og bøgerne/ smil

    SvarSlet
  6. Hmmmm...... Hvorfor er det alle andre end jeg, der er så heldige at skulle afsted i påsken?

    Nyd din tur i London med din mutti.
    Jeg har haft den samme tur med min og det var super hyggeligt og sjovt
    Go Påske!

    SvarSlet
  7. Wauw.....den er mega sej den jakke.... Det må jeg nok sige, jeg er imponeret :-)

    SvarSlet
  8. Hej piger
    Tak for alle jeres hilsner og kommentarer - som I kan se i det nye indlæg, så har jeg haft en god tur:)
    Kh Anne

    SvarSlet