13. marts 2010

Stof, mere stof og overalls

I går fik jeg en pakke med det skønneste stof fra Lullaby:) Stykkerne er ret store, så der kan komme en masse spændende ting ud af det! Og så er der så mange fine detaljer i de forskellige mønstre - især det brunlige stof med de små huse og mennesker er bare så fint:)

I dag kom der endnu en pakke ind af døren. (efterhånden er der flere pakker end rudekuverter i postkassen, og det er jo ret lækkert!) Jeg har byttet en stak stof med Malene, og her er, hvad hun sendte til mig.

Tak Malene:) Jeg synes, de er så fine, og jeg har allerede sat saksen i et af dem....!

Og så har jeg lavet et par overalls til en dreng, som bliver to år i dag, og som gerne ville have et par bukser med ugler.

Ha' en god weekend:)

4 kommentarer:

  1. Hej Anne,
    Hvor er det fint det stof! Kan man stadig købe hos Lullaby - har set på hendes shop, at hun ikke kunne sende eller tage imod ordrer lige foreløbigt pga. sygdom? :-(
    Søde bukser - skal selv til at lave nogle overalls til en lille dreng på 1 år, så dejligt med lidt inspiration! (Laver sjældent noget drenge-noget)

    God weekend fra Barbara

    SvarSlet
  2. Hej Barbara
    Det er ret lang tid siden, at jeg bestilte stoffet hos Lullaby, og så vidt jeg ved, tager hun ikke imod bestillinger pt. Men hold øje med hendes webshop og blog, for der skriver hun helt sikkert, når hun er på banen igen:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Sikke en ordentlig gang lækkert stof fu har fået til samlingen..:) Og skønne overalls... Dem skal han nok blive glad for..;)

    SvarSlet
  4. Ja min stofsamling vokser, og det er jo bare fantastisk!

    SvarSlet