4. marts 2010

Jakker på vej til Tyskland


Jeg har lige fået at vide, at disse to jakker er velankommet til Tyskland, så nu kan jeg vise dem frem på bloggen! (Det er jo lidt sjovere at åbne en pakke, man ikke allerede har smugkigget på herinde!) Den mørkeblå fløjlsjakke er en forårsjakke til Cathrine, og fleecetrøjen er til hendes lillebror Christian. Det var godt nok ikke meningen, at der skulle applikeres noget på fleecetrøjen, men jeg kunne altså ikke la' vær'...
Og så har jeg lavet et par øreringe i krympeplast, og de er da (hvis jeg selv skal sige det!) blevet ret fine;) Måske vil de også være fine i hvid krympeplast...?

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de flotte de jakker! Sikke nogle heldige børn :-)
    Nu får jeg også helt lyst til at lave en forårsjakke, men har gang i 117 projekter, som jeg altså bør lave færdig først.. Eller.. nu må vi se! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Barbara
    Tak skal du ha':) Og jeg kender kun alt for godt det der med at ha' gang i 177 projekter...! Jeg har forresten lokket en veninde med ud til Madrups tapetter på mandag - så tak for tippet, håber jeg finder noget:)

    SvarSlet
  3. Ja så kommer jeg lige med endnu en kommentar. Jeg bliver bare nødt til at kommentere de fine øreringe! Tænk at man kan lave sådan nogle selv. Hvor køber man det materiale henne? Det ligner sådan nogle øreringe jeg selv har købt i dyre domme, så det kunne da være skønt hvis man selv kunne lave dem ;)

    SvarSlet