14. marts 2010

Et lille smugkig...

Jeg deltager jo i gavelegen, så jeg har været en rigtig lurer de sidste par dage og snust rundt på disse skønne pigers blogs. Konklusionen er, at I alle fire har en forkærlighed for retro-stof, og ellers er I ret forskellige! Så jeg har virkelig måttet lægge hovedet i blød...
De fire - ja jeg valgte altså at give fire gaver, fordi det er så hyggeligt at give gaver:) - der modtager en gave er:

Julia
Gry
Kristin
Anne

Nå, men I får alle en gave, som jeg har lavet med udgangspunkt i et eller andet, jeg har fundet frem til om jer - ud fra jeres blog.
Julias gave har jeg lavet med inspiration fra farven på hendes sko (fra blogbilledet).
Gry er et rodehoved (det siger hun altså selv!), og derfor får hun en gave, man kan putte ting i.
Kristin er til pasteller, og hun har fire børn, og derfor tænkte jeg, at hun nogle gange trænger til at have begge hænder fri.
Annes gave er lavet med udgangspunkt i en hæklet oldemorfirkant, for dem er hun blevet ret sej til.

Hvis I ikke vil smugkigge på gaverne, så må I lige lukke øjnene, for her kommer der et billede;)


Gaverne bliver sendt i morgen, og så håber jeg, at jeg har ramt nogenlunde plet, og at I bliver glad for gaverne!

10 kommentarer:

  1. Nøøj, hvor spændende. Ih, hvor jeg glæder mig :)

    Ha en rigtigt dejlig søndag. Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Ha,ha det er godt ramt! og skønne farver. Nu kan jeg da slet ikke vente:-)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor ser det og lyder det dejligt! Bare jeg var med! :-/

    Knus og god søndag fra Barbara :-)

    SvarSlet
  4. Årh det ser bare lækkert ud Anne - kan ikke gætte hvad det er.. Så en pænt nysgerrig mig venter spændt på posten...;)
    Ha' en dejlig dag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. nøj Anne jeg har sommerfugle i maven. Det ser spændende ud!

    ha en dejlig aften

    klem fra mig

    SvarSlet
  6. Cool, der er nogle, der bliver glade. Bare jeg var på listen haha;0)

    SvarSlet
  7. Uhh jeg håber da godt nok, at gaverne kan leve op til alle jeres skønne komentarer!!! Pakkerne skulle gerne ligge i jeres postkasser i morgen:)

    SvarSlet
  8. WEEIEH!! Jeg fik post idag, og er helt vild med den fine kosmetikpung. Tusind, tusind tak!

    Ha en dejlig dag i forårssolen :)

    SvarSlet
  9. Hej Anne!
    Tak - tak for den fine nøglesnor (laver indlæg senere) Du er bare super til at ramme mig lige i hjertekulden :-)

    Kram fra Kristin

    SvarSlet
  10. hov fik lige et d med i hjertekulen....

    SvarSlet