1. februar 2010

Sne = indehygge:)



Jeg har haft nogle fantastiske og ikke mindst kreative dage! Nogle gange er det som om, at kreativiteten ligesom bare fungerer, som den skal:) Jeg har færdiggjort Mettes bestilling, der lød på et par røde velourbukser til Ellen samt et gavekort. Paddehatten har jeg puttet med ned i pakken som en lille overraskelse, for Mette er en vældig flittig bestiller, og det er jeg rigtig GLAD for:)
Så har jeg lavet et bogmærke - sådan et kan man jo altid bruge, og det er bare en anelse pænere end en post-it. Karoline Koen fandt jeg på et loppemarked i Tønder for nogle år siden, og nu er den endelig kommet i brug i form af en sofapude. (Der er altså bare noget vældigt nostalgisk over den ko!) Muffins'ne (??) har jeg lavet større, og nu fungerer de perfekt som nålepuder! Jeg kan godt nok ikke tage æren for den idé, for det er Pernilles, og det er da også derfor, at jeg har lavet to, for hun skal da også ha' en som tak for den gode idé:)
Smækbukserne er en bestilling fra Marie, der skulle til navngivning ved en lille gut i lørdags.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne..

    Sikke nogle fine ting!! Så produktiv du er..;)
    Er helt vild med de små fine paddehatte.. Har du selv fundet på mønster eller er det ét man kan finde et sted (når nu man er meget mønsterafhængig..:)
    Ha' en dejlig aften.
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Ej, hvor sjovt, jeg har netop også sendt dig en kommentar - telepati;) Får du besked, når nogen sender dig kommentarer?? Det gør jeg nemlig ikke, så det er altid et tilfælde, at jeg finder dem...!
    Og tak for komplimenten:) Paddehatten har jeg selv tegnet, men jeg kan da sagtens tegne en til dig;) Ellers kan du sikkert google en og printe ud.
    Også god aften til dig:)
    Kh. Anne

    SvarSlet