27. februar 2010

Loppefund og mere pakkepost:)



I går fik jeg 2. del af den give away jeg vandt hos Janet, og inde i pakken var der de fineste påskeæg og hæklede sløjfer:) Og jeg tror sørme, at Janet har lagt et ekstra æg med i pakken, for så vidt jeg husker, vandt jeg kun fire - men TAK for det! Nu hænger de og pynter på min gule gren. (Især den mintgrønne farve er jeg helt tosset med!)
I formiddags var jeg på loppemarked ude på Nørrebro, og der faldt jeg over en stak sengetøj, duge og knapper. Man kommer virkelig langt med 100 kr. :)

3 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Så lige at du var blevet fast læser hos mig, så jeg måtte jo lige kigge forbi. Hvor er det bare nogle flotte ting, du laver. Især dit børnetøj. Det er virkelig flot. Og køreposen er da bare helt genial. Er mønstret Elsebeth Gynther?
    kh Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine
    Tak skal du ha' og velkommen til:) Ja, det er Elsebeth Gynthers mønster til køreposen, og så har jeg bare lavet et hul i den, så der kan komme en sele igennem. Jeg har set, at du også er glad for Elsebeth Gynthers mønstre;) Super fine røde smækbukser!
    Kh. Anne

    SvarSlet
  3. Hej Anne, velkommen til min blog som fast læser, jeg håber at du får fornøjelse af at kigge forbi en gang imellem.
    Og se nu her en fin blog du har med alle mulige gode ting og ideer.
    Hilsen Stine

    SvarSlet