22. februar 2010

Loppefund og en tur på isen


Jeg var bare en lillebitte smule heldig i de to lokale genbrugsforretninger, for jeg fandt to fine sæt sengetøj og et par blomstrede servietter:) Kan næsten ikke nænne at sætte saksen i det... Men jeg gør det nu alligevel!
Jeg er ved at være godt og grundig træt af den ufattelige lange vinter, men må dog erkende, at det alligevel er fantastisk at gå rundt på Skanderborg sø, mens solen skinner og himlen er helt blå. Så er vinteren alligevel ikke helt dum:)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det noget fint stof, du har fundet! Eeelsker stof med elefanter, men finder desværre aldrig noget af det. Glæder mig til at se, hvad du finder på med det:)
    /Malene

    SvarSlet
  2. Hvor fedt, jeg lige fandt dig. Sikke super flotte ting, du laver!!! jeg melder mig lige som fast læser. ;0)KH. Birgitte

    SvarSlet
  3. Hej Malene
    Ja, jeg synes også de elefanter er fine! Det er faktisk også første gang, at jeg har fundet stof med elefanter på - men forhåbentligt ikke sidste! Nu må jeg hellere lægge hovedet i blød, så jeg kan finde noget godt at bruge dem til:)

    .....

    Hej Birgitte
    Tak skal du ha' og velkommen til:)

    Kh. Anne

    SvarSlet