16. februar 2010

En pakke med kulør!


Jeg har en Oma. Hun bor så langt nede i Sønderjylland, at det næsten er Tyskland. Det er også derfor, at hun ikke er en farmor - men en Oma. Og hun er en rigtig én af slagsen. En af dem, der bager småkager og spiller kort, og som elsker sine børn og børnebørn over alt på jorden.
Hun fortjener en pakke. Og måske trænger hun også til den, for tingene går jo ikke altid som de skal, når man nærmer sig de 80. Nu får hun i hvert fald en pakke fuld af farver, der minder om, at foråret (i hvert fald i følge kalenderen!) er på vej.

6 kommentarer:

  1. Hej Anne..
    Sikke en lækker pakke..:) Man skulle da lige være din Oma.;)
    Du skrev til mig ang. en change away - det vil jeg meget gerne være med til.. Jeg har desværre ikke mere af det fine ugle tapet men jeg kan sende dig et billede af dem, jeg har nok af, hvis vi evt. kan fortsætte på mail..?!:)
    Ha' en dejlg dag..
    Kh Anne - som er vældig forelsket i dine små kosmetikpunge og lignende;)

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Jeg vil meget gerne se billeder af tapet:) Du kan bare sende mig en mail - jeg synes ikke lige jeg kunne finde din, men min er annepoerksen@gmail.com. Så kan vi også lige finde ud af, hvad du gerne vil ha'!
    Kh. Anne

    SvarSlet
  3. Hej Anne!

    Jeg er helt "dårlig" med dine kosmetikpunge.. Kan man købe?

    Kh Kristin

    SvarSlet
  4. Hej Kristin
    Tak:) Hmm... måske vi kunne bytte med noget? Jeg vil faktisk i gang med at lave et lappetæppe, så måske noget stof??
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej igen!
    Ja det er jeg også;-) - har stof på min blog og får mere i dag og i morgen. Skal vi tage den på mail? kristin@familienkrebs.dk

    Kh Kristin

    SvarSlet
  6. Så har jeg sendt en mail til dig:)

    SvarSlet