14. januar 2010

Et udpluk af apfelstrudel

6 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Velkommen til. Dine ting ser rigtig fine ud.
    Får du solgt lidt?
    Jeg havde en meget god december men her i januar er der altså noget stille.
    Vi tales ved.
    kh Jeannet

    SvarSlet
  2. Hej Jeannet
    Tak:) Jeg glæder mig også til at blive en del af denne kreative blogverden - jeg skal bare lige ha' fundet ud af, hvordan det hele virker! Tips modtages med kyshånd:)
    Jeg har haft travlt med at skrive opgave, men nu begynder symaskinen igen at gløde, så det er dejligt.
    Kh. Anne

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Tillykke med din fine blog! Dit tøj er bare suoer lækkert og jeg glæder mig til også at bestille baby tøj ved dig, og til Voksi eksperimentet :o)
    KH Trine

    SvarSlet
  4. Hej Trine
    Tak skal du ha':) Jeg glæder mig også til voksi-eksperimentet og til at sy babytøj til dig!
    Kh. Anne

    SvarSlet
  5. Hej
    Fin blog du har- og meget fine ting du laver.
    Hvad tager du for et par overalls? De skal nok være str 80 el 86

    SvarSlet
  6. Hej Julie
    Tak skal du ha':)
    Jeg tager 220 for overalls. Du kan bare sende en mail til mig, hvis det har interesse.
    Hilsen Anne

    SvarSlet